פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הנחה או לא הנחה ו1+1 קיים או לא קיים ? הלקוח צודק ועוד איך נושא התלונה:
po yehoda שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏05 ‏דצמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
במתחם נשר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ערב טוב
היום בבואי לחנות שופרסל במתחם נשר ראיתי ראיתי כי יש מבצע של נקניק קאבאנוס אשר ארוז על ידי שקית שופרסל ונמכר על ידה בחנות שלה.
הגעתי לדלפק המוכרת החביבה באתי לשלם והיא אומרת-בנימה של השתהות -מצטערת זה לא במבצע , עניתי לה אבל יש פתק ורשום שהקאבנוס במבצע 1+1 חינם אז היא אומרת מצטערת וקראה למנהל החנות החנות או למנהלת אחרת אחראית אשר הועיל בטובו להגיע אחרי שאחד העומדים בתור התרגז כי עברו 4 דקות מאז הקריאה הראשונה ואף אחד לא הגיע לקופה.
מנהל החנות מר אבי קידרון התעקש ואמר לי שאני טועה ושאני בתור לקוח קבוע של החנות אלך שוב לראות וכרגע אין מבצע.
אמרתי לו מר אבי קידרון -אתה טועה ידידי אני מתפקידי לקנות ואתה מתפקידך לבדוק את המבצעים או כפל המבצעים ששופרסל (שמר נוחי דנקנר הוא בעליה )מתיימרת לתת ללקוחות .
הוא התעקש ואני חיכיתי שיילך לראות אבל הוא לא הלך לבדוק אלא עמד ולא עשה כלום.
אני כמובן התעקשתי על שלי והלכתי לדוכן וראיתי ככה :
מעל השקיות של הקאבונוס היה פתק מימין אשר הראה בבירור 1+1 כלומר מי שקונה אחד זכאי עוד אחד חינם.
ומנגד במרחק של 15 ס"מ על אותו דוכן על אותו סטנד של קאבאנוס מופיע פתק או מבצע שמוכיח כי שופרסל מוכרת את הקאבאנוס
במבצע 1+1 חינם-כלומר קונים אחד מקבלים את השני חינם.
מה שכן על הפתק הזה היה כתוב בקטן ואני מדגיש בקטן כי זה למי שקונה בחנות מעל 50 שח!
איזה פתק קובע ? האם זה הראשון או השני ?
על אף אחד מהם לא היה תאריך אני צילמתי את הפתקים מקרוב ואני בטוח שאם תבדקו טוב טוב בעזרת מצלמות האבטחה בחנות שופרסל (בערך בשעה 19:15 ואילך )תוכלו לראות טוב שיש שם שני פתקים של מבצעים .
(אלא אם כן הוריד אותם אחד או אחת העובדים לאחר לכתי מהחנות-מה שנקרא העלמת ראיות)
אני ממש התרגזתי על העלבון הזה שכאילו מר אבי קידרון כביכול אמר לי שאני טועה וכאילו משקר
(אני לא אהיה עני בשביל 19 שח ושופרסל לא יהיו מיקרוסופט כי יקחו ממני 19שח)
אני מאוד לא מרגיש עם זה נוח אבל אם לקוח כמוני שקונה די הרבה בחנות אומר משהו סימן שיש לשים לב
ולא להגיב ככה סתם כמו שהגיב לי מר אבי קידרון עם פנים חמוצות כאילו אני רוצה ממנו משהו אישי .
מספר הפריט או מספר המקט שאני מדבר עליו הינו ---7296073123319
אני שולח את המכתב הזה להנהלת שופרסל וישירות למר נוחי דנקנר (פעם עבדתי אצלו ויש לי את האי מייל שלו)
לגלובס
לדה מארקר
לאתר YNET
לנציב פניות הציבור
למועצה לצרכנות ולאמון הציבור

אני מקווה שעוד אנשים ישימו לב לדברים קטנים ויעוררו את מי שצריך גם בשעה 19:15 בערב.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי נאה כי עמידה בתור כמו מטומטם שלי ושל עוד אנשים וחוסר התיחסות של מנהל סניף היתה חסרה פתרון נדרש :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה