פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב משלוח וחוסר התייחסות לפניית הלקוח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
אבן גבירול נורדאו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני מאוכזב מאוד מהשירות שקיבלתי וגם מההתייחסות לאחר שפניתי ישירות לסניף מייד כשנוצרה בעיה.

ביום ה' 9.12.2010 בשעות הצהריים ביצעתי קניות בסניף אבן גבירול - נורדאו בת"א, בסך של כ-500 שקלים. מכיוון שמדובר בקניה גדולה ואין ברשותי רכב, הזמנתי משלוח, לא לפני שביררתי כמה זמן יקח לשליח להגיע, ונעניתי ע"י הקופאית: "עד שעתיים". שבתי מרוצה לביתי וחיכיתי לשליח. חלפו יותר משעתיים והגיע הזמן בו הייתי צריך לצאת מהבית עקב מחויבות אחרות, כי הרי לא כל חיי סובבים סביב הקניות בשופרסל. השליח טרם הגיע, ולכן התקשרתי לסניף כדי לברר את מצב המשלוח. נציגת הסניף ענתה לי בהיסח דעת כי "יום חמישי היום, תמיד יש עיכובים". הסברתי לה שאת זה היו צריכים להגיד לי לפני שהזמנתי משלוח בידיעה שעוד כשעתיים עלי לצאת מהבית. אז הנציגה ביררה בקצרה עם השליח ואז חזרה אלי : "הוא לא יוכל להגיע בקרוב, מינימום חצי שעה". הבהרתי לה שזה אינו פתרון מספק משום שעלי לעזוב את הבית, וביקשתי שימצא פתרון אחר. בנקודה זו אני רוצה לומר שבתור לקוח שכרגע גיהץ 500שקלים בבית-עסק, אני מצפה שאם כבר נוצרה איזושהי בעיה שאינה אשמת הלקוח, בית-העסק יעשה מאמץ מיוחד לבוא לקראת הלקוח, למשל להוציא שליח מיוחד או מונית עם המשלוח. בחזרה למהלך העניינים, נציגת הסניף לקחה ממני מספר טלפון ואמרה שמיד תחזור אלי עם פתרון. אחרי מספר דקות התקשרה אלי נציגה אחרת מהסניף, בחורה בשם אתי. היא הסבירה לי שוב שהשליח לא יוכל להביא לי את המשלוח באופן מיידי, ושאלה אם ניתן להביא את המשלוח בשעה מאוחרת יותר בערב, בסביבות 21:00. אמרתי לאתי שכרגע איני יודע אם אהיה שוב בבית עד 21:00, וביקשתי שיצרו איתי קשר מהסניף לפני הבאת המשלוח. אתי הסכימה ואף אמרה שתדאג לכך באופן אישי! לצערי נבצר ממני לחזור לביתי לפני השעה 21:00 באותו יום. כמו כן, לא קיבלתי שום שיחת טלפון בשעות הערב מנציגי סניף שופרסל. כשחזרתי הביתה סוף סוף בשעה 22:30, ראיתי את כל המצרכים שקניתי מוקדם יותר זרוקים על מפתן דירתי, בבלגאן, כאשר חלק מהירקות והפירות נפגמו (כנראה בעת שהושלכו לרצפה) ולפי הטמפרטורה של מוצרי החלב המצרכים שכבו שם לא מעט זמן!
לסיכום, אני לא מרוצה שמשלוח שהובטח להגיע תוך שעתיים לא מגיע בזמן, אני לא מרוצה שנציגת סניף שמבטיחה לחזור אלי ולטפל בתלונתי באופן אישי לא עושה זאת, ואני לא מרוצה שמצרכים בסך 500 שקלים נזרקים על הרצפה מול דלת דירתי כאילו מדובר בעיתון היומי.
מבחינתי אני נותן פה הזדמנות שניה לשירות לקוחות שופרסל להתייחס לתלונתי כראוי, ובמידה ולא אקבל התייחסות ראויה אשקול את המשך צעדיי בהתאם.
עוגמת נפש סוג הנזק :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה