פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תפקוד לקוי של חנות שופרסל בהקשר לאיכות הסביבה של השכנים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
עמק ברכה 25 ת"א כתובת:
עמק ברכה 25 ת"א סניף חברה:
תיאור הבעיה:
‏‏08.01.11


הנדון: תלונה להנהלת שופרסל בעניין איכות הסביבה
בגין תפקוד לקוי של חנות שופרסל ברח' עמק ברכה ת"א


א.ג.נ

לאחר שתי הפניות שלנו –דיירי עמק ברכה 25 ת"א - למחלקת קשרי לקוחות –שופרסל ובמקביל – פניה למחלקת פניות הציבור של עת"א, פנה אלי לפני מספר שבועות אדם מטעם השופרסל שהבטיח לי אישית שיטפל בנושא הזוהמה בחלק האחורי של החנות.
כמו כן קיבלתי תשובה מעת"א ובה הם מודיעים כי הם שולחים פקחים לבדיקת העניין, וכי החנות בהליכים של רישיון עסק מחודש עקב סיום תקופת רישיון העסק הנוכחי.
לא מובן לנו כיצד ניתן לחדש רישיון עסק במצב הנוכחי!!!
החנות מזהמת את כל חלקו האחורי של הבניין שייעודו הוא מגרש החניה של דיירי 5 מבנים.
למרות הפניות החוזרות ונשנות שלנו למנהל החנות- אין הטבה.
בעקבות גלישה של כמויות אדירות של הקרטונים, משטחי העץ ושאר ציוד שהחנות משאירה בחוץ מחוסר מקום איחסון - בנינו קיר הפרדה בין איזור האשפה שלנו ואיזור האשפה של החנות.לנוכח התיחום הנ"ל הלך המצב והחמיר וכמות הפריטים הולך וגדל לרבות תוספת של עגלות השופרסל. (ראה תמונות מצ"ב)
אין לחנות מחסנים בגודל מתאים לציוד שלהם!
אין מקום לאחסן את העגלות!
אין חדר אשפה בגודל מתאים !
לאור הנ"ל מאפסנים את כל או רוב הציוד מחוץ לשטח – בשטח הציבורי השייך גם לנו הדיירים ובכך גורמים לנו לאיכות סביבה ירודה. שלא לדבר על סכנה ממשית של מחלות והתלקחות הקרטונים, העלולים לגרום לדלקה קטלנית – איננו רוצים להיות מאלו שיאמרו "הזהרנו!!!".
הדירות בקומות התחתונות מתלוננות על סירחון הנודף מחדר האשפה ומהקרטונים המעורמים בחוץ.בגלל הנוזלים שנאספים בחדר האשפה – הם מחלחלים למקלט הממוקם ממש מתחת לחדר האשפה- גם זו בעיה לא קטנה. מדוע זורקים שאריות בשר ביום שישי למיכל האשפה שאינו במקום מצונן – ריח הבשר הנרקב- איום ונורא במשך הסופ"ש!

כ"כ עובדי השופרסל מעמידים ארגזי אחסון ריקים מפלסטיק ואת מיכלי האשפה לאורך הגדר- מקום חניה מוגדר שלנו - ובכך גורמים לביטול מקומות חניה שגם כך חסרה במתחם .

בעיה נוספת היא פריקת סחורה בשעות בוקר מוקדמות -בחזית החנות (רח' עמק ברכה) בשל איסור פריקת סחורה בשעות מוקדמות ברמפה המיועדת לפריקת סחורה, וכך מטרידים את הדיירים שדירותיהם פונות לחזית הקדמית.

אנו מבקשים התייחסותכם וטיפולכם במהירות האפשרית.

אודה על שיתוף הפעולה

בברכה
ועד דיירי הבניינים:
רח' עמק ברכה 23 תל אביב
רח' עמק ברכה 25 תל אביב
רח' עמק ברכה 27 תל אביב

למענה:
מאיה בן אריה 0542474229
כתובת מייל: [email protected]


העתק:
מחלקת קשרי לקוחות –שופרסל
מחלקת פניות ותלונות הציבור עירית ת"א
פניות הציבור - משרד הבריאות
ממונה מניעת דלקות – מכבי אש
רישוי עסקים עת"א
מחלקת הפיקוח עת"א, אגף תברואה








??? פתרון נדרש :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה