|
|
|
|
|
|
אי עמידה בתנאי חוק החזרת הבקבוקים |
נושא התלונה: |
יום שישי 25 פברואר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
מרמורק 10 |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביום 25/2 בסביבות השעה 10 בבוקר, פניתי לסניף מרמורק ברשת שופרסל אקספרס בבקשה לקבל פקדון בעבור בקבוקים ריקים. שני המוכרים שהיו בחנות סרבו לקבל את הבקבוקים בתרוצים שונים כגון: "אין לנו מחסן פה" "יש לנו פטור מרשת שופרסל" "אנחנו לא מוכרים בקבוקים גדולים" (גם כאשר הראיתי להם שרוב הבקבוקים היו בקבוקי בירה 330 מ"ל שנמכרים במקום) ו"נסה ב AMPM" (ואכן, מעתה אנסה את קניותי שם.)
עוד באותו היום פניתי אל שרות הלקוחות שלכם. קיבלתי תשובה ראשונה מנציגה שהעניין בטיפול, וכעת דיבר איתי נציג מהחנות בשם אורן שטען ש "הקופאי היה חדש" (אני מכיר את הקופאי לפחות 6 חודשים) "הקופאים לא מכירים את הנהלים" "אנו מקבלים רק בקבוקים שאנחנו מוכרים בסניף" ועוד. אורן הציע שאבוא להחזיר את הבקבוקים אצלם עכשיו.
הבקבוקים הוחזרו עוד באותו יום, לאחר ששוטטתי ברחבי העיר בנסיון למצוא מכולת מתאימה. הדבר גרם עגמת נפש רבה מאוד (שכן מדובר בכ -30 בקבוקים בשקיות כבדות). ע"פ החוק, צרכן זכאי ל 1800 ש"ח פיצוי במקרה זה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
1800 ש"ח |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
שופרסל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|