פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית ציבור נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏08 ‏מרץ ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
עפולה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
על מדפי הסופר מופיע מבצע 1+2 על מגוון מוצרים, קראתי את השלט היטב ,והבנתי שהרכישה כדאית.
רכשתי מספר מוצרים שהערכתי שאזדקק להם בהמשך.
לאחר הקניה בדקתי את החשבונית בבית ולהפתעתי גיליתי שחוייבתי על שני מוצרים וקיבלתי אחד.
הסקתי שאני כנראה טעיתי בקריאה של המבצע. בדקתי בסניף יוקנעם ואכן מה שכתוב זה מבצע 1+2.
הגעתי היום לסניף עפולה בו אני מבצע את הקניות שלי ובדקתי ואכן מטעים את הציבור.
פניתי לסגן המנהל בשם שלמה וזה ניסה לשכנע אותי שאני לא קורא נכון וצריך לקרוא מימין לשמאל את המספרים ויש גם כיתוב למטה בקטן.
הגבתי שמספרים קוראים משמאל לימין והראתי לו שלא כתוב לא בקטן ולא בגדול כל דבר אחר.
לדאבוני אני בטוח שישנם רבים כמוני שקנו ,מכוון שחשבו שזה המבצע אך לא טרחו להתלונן.
אני בטוח שאין זה נעשה בשגגה בכל החניות של שופרסל, אלה תרגיל שיווקי "מסריח".
יש כאן מקום לעבירה פלילית ונדרשת התערבות של המשרד להגנת הצרכן.
כספי סוג הנזק :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה