פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פסח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב!
ברצוני , בפעם הראשונה בחיי להגיש תלונה על עוגמת
נפש שחוויתי אני ומשפחתי בחג.
ערב החג, ב 18.4.11 בשעה 13:30 לערך, נכנסתי לחנות
"שופרסל שלי" ברחוב חנקין 79 חולון הסמוך למקום עבודתי.
נצרכתי לקנייה של 2 מוצרים בסה"כ, מרק עוף ומשחת שיניים.
כמובן שבשעה זו כל המוצרים בחנות היו כבר כשרים לפסח ויותר מזאת, על המדפים היו שלטים קטנים המעידים על כשרות המוצרים.
ניגשתי לאסוף משחת שיניים, מעל למשחות המונחות היה שלט בולט המודיע כי משחות שיניים אלו כשרות לפסח!
שמח וטוב לב על המבצע של 4 יחי' ב 30 ש"ח שילמתי ויצאתי לדרכי.
בכניסת החג, עם סידוריי וארגוני הרגע האחרון פתחתי
את הקופסה ומה נדהמתי לגלות כי כשרות לפסח אינה מופיעה , לא על הקופסה ולא על השפורפרת מפלסטיק.
המשחה היא משחת חברת אורביטול, דגם אלוורה בצבע ירוק
משקלה 145 גרם.
כמובן ששימוש במשחה לא נעשה בחג, ואף קשה לי להעלות על הכתב את הבושה וחוסר הנוחות שחשתי בחג .
הוריי אישתי ואחייה ביקרו אצלנו ואביה משמש כרב עיר
באחת מערי ישראל שלא היה מוכן לקחת את הסיכון שייתכן ואין המשחה כשרה.
2 דברים:
אם המשחה לא כשרה אז חמור מאוד שמפרסמים על המדפים שכשרה היא ובכך מטעים ציבור שלם.
אם המשחה כשרה מדוע אין ציון על המוצר עצמו? איך יהיה ניתן לדעת שהמוצר כשר? על בסיס פתק קטן שאחד הסדרנים הניח?

אודה להתייחסותכם טרם פנייתי לגורם רבני / משפטי / תקשורתי.









עוגמת נפש סוג הנזק :
לא ניתן פתרון נדרש :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה