|
|
|
|
|
|
כרטיס קנייה רב תו פגום |
נושא התלונה: |
אגמי יצחק |
שם/כינוי: |
יום שלישי 15 מרץ 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רח' שמוטקין 30 ראשל"צ |
כתובת: |
סניף ראשי ראשל"צ מזרח |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשתי כרטיס רב תו על מך 650 שח לרכישות מזון בשופרסל דיל ראשלצ מזרח..
בתחילת חודש מרס 2011 ערכתי קנייה והכרטיס החדש לא פעל בקופה ולא בשום קופה אחרת . בתאריך 22/3/11 שלחתי בדואר רשום לחברת שופרסל בע"מ - מח' תווים ברח' שמוטקין 30 ראשלצ את הכרטיס הסורר ולקבלת כרטיס חדש . עברו כחדשיים , וכל פניותי בטלפונים 9480911 03 ו - 1-800-692-692 לא נענו . פניתי דרך אתר האינטרנט ליצירת קשר וכעבור מס' שעות חזרה אלי פקידה והודיעה חגיגית שהנושא נמצא יטופל מיידית .חלף כמעט חודש נוסף ואין קול ואין קשב !!!! היום - שוב נסיון קשר לאותם הטלפונים - ללא הועיל ,יש הזדהות אך איון מענה .
נ.ב - מס' הכרטיס 7153 3048 2011 7212 , תוקף 04/2012 ..
עוגמת נפש ואכזבה רבה !!!
|
עלבון + עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
שופרסל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|