פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כרטיס קנייה רב תו פגום נושא התלונה:
אגמי יצחק שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏15 ‏מרץ ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח' שמוטקין 30 ראשל"צ כתובת:
סניף ראשי ראשל"צ מזרח סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי כרטיס רב תו על מך 650 שח לרכישות מזון בשופרסל דיל ראשלצ מזרח..
בתחילת חודש מרס 2011 ערכתי קנייה והכרטיס החדש לא פעל בקופה ולא בשום קופה אחרת . בתאריך 22/3/11 שלחתי בדואר רשום לחברת שופרסל בע"מ - מח' תווים ברח' שמוטקין 30 ראשלצ את הכרטיס הסורר ולקבלת כרטיס חדש . עברו כחדשיים , וכל פניותי בטלפונים 9480911 03 ו - 1-800-692-692 לא נענו . פניתי דרך אתר האינטרנט ליצירת קשר וכעבור מס' שעות חזרה אלי פקידה והודיעה חגיגית שהנושא נמצא יטופל מיידית .חלף כמעט חודש נוסף ואין קול ואין קשב !!!! היום - שוב נסיון קשר לאותם הטלפונים - ללא הועיל ,יש הזדהות אך איון מענה .
נ.ב - מס' הכרטיס 7153 3048 2011 7212 , תוקף 04/2012 ..
עוגמת נפש ואכזבה רבה !!!
עלבון + עוגמת נפש סוג הנזק :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה