פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משלוחים נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
תעודת משלוח: 27600012070
ביום חמישי שעבר ביצעתי משלוח דרך האינטרנט, זמני האספקה שאושרו היום לאותו ערב 21:00-23:00. בהערות רשמתי במפורש לא לצלצל באינטרקום אלא להתקשר או להשאיר ליד הדלת כיוון שיש לנו תינוק קטן שמתעורר. בשעה 19:00 התקשרה נציגת שירות שלכם ואמרה שמכיון שנגמר לכם הקרח היבש אין אפשרות לקבל את ההזמנה בערב וזה נדחה למחרת, יום שישי בבוקר. אישרתי את זמן האספקה החדש.לאחר שעה היא התקשרה שוב ואמרה שהמשלוח בכל זאת יגיע בשעה שנקבע 21:00-23:00. לאחר מכן קיבלנו עוד שני טלפונים בנושא פריטים שלא היה במלאי והחלפתם במוצרים תחליפיים.
בשעה 23:30 אחרי השליח לא הגיע פרשנו אני ובעלי לישון. בשעה 24:00 !! צלצל הטלפון, זה היה השליח, לא ענינו לטלפון ולאחר מס דקות השליח דפק בחוזקה בדלת. שוב אני אציין שהשעה היתה 24:00 בלילה. כתוצאה מכך התינוק שלנו התעורר ונשאר ער כל הלילה. למחרת התקשרתי פעמיים לשירות שחזרו אליי עם פיצוי - ביטול דמי משלוח. פיצוי מעליב למשלוח שמגיע בשעה חצות ומעיר את כל הבית אחרי שבמפורש נאמר לא לצלצל בדלת. בנוסף ראיתי בבוקר שבמקום חלק מהפריטים שהזמנתי קיבלתי אחרים, התקשרתי שוב והפעם כבר לא חזרו אליי. היום שוב חיפשתי משהו שהזמנתי (פיתות מקמח מלא - מצויין בחשבונית) וגיליתי שקיבלנו פיתות רגילות למרות שהחיוב הוא על פיתות מקמח מלא, גבינות אחרות וכו'
עוגמת נפש סוג הנזק :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה