פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חרקים ופרפרים בפסטה של "יש" נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
קניתי פסטה מיובאת ע'י הרשת "יש" בבעלות שופרסל. האריזה סגורה לחלוטין ולא נפתחה, ובתוכה התגלה לי מחזה מזעזע - עשרות רבות של חרקים שחורים ומאיימים שניתן לראותם דרך השקית (שקופה )
כבר לפני יותר משבוע פניתי להנהלת "יש" דרך האתר שלהם - ואולם כעבור מס' ימים חזר אליי מנהל מטעמם, ושאלתו היחידה הייתה מאיזה סניף זה נקנה- כששמע שזה סניף שזה לא באחריותו - ענה לי "זה לא בגיזרה שלי " - וניתק.
מאז חלפו עוד כמה ימים טובים ואיש אינו חזר אליי. בנוסף למוצר הפגום תברואתית התגלה שירות הלקוחות של החברה שאינו מעוניין בחקר המקרה למניעת הישנות מיקרים נוספים. ועל כן, אני פונה אליכם העיתונות ע'מ שתפרסמו מקרה זה כי אני בטוח שמדובר בהתופעה שלא קיימת רק בשקית הפסטה שלי מתוצרת יש.
את הפסטה קניתי בסניף עין המפרץ לפני כחודש בערך, והיא סגורה לחלוטין ותאריך תפוגתה הוא שנת 2012.
אשמח אם תפרסמו המקרה למען ייזהרו רבים בקנייתם את מוצר זה ברשת זו

המיפגע הבריאותי הזה קיים אצלי כראייה בבית סגור באריזתו המקורית
ושוב עד לרגע זה אף אחד לא פנה אליי מהסניף מלבד אותה שיחה של 4 שניות שהסתיימה בלא כלום !!!

כזפי ו סוג הנזק :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה