פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר איכפתיות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה המון זמן של שופרסל ישיר, אני יודעת שהמחירים באתר גבוהים יותר- אבל "זמן זה מצרך יקר".... למרות החוסרים במלאי, למרות שחצי מהמוצרים לא נמצאים- למרות שמפרסמים..ממשיכה לקנות. אבל היום השיא נשבר....
היה צריך להגיע אליי שליח בין 18-20, התקשרתי ב19:30 לוודא שלא יאחר כי הייתי צריכה לצאת מהבית. כמובן שאמרו לי אל תדאגי- הוא יגיע- אין צורך להתקשר. בשעה 20:00 צלצלו אליי ואמרו שהוא יאחר בשעה מקסימום!!! בשעה 21:00 התקשרתי שוב- אחרי המתנה ארוכה, נציגות שירות--- שהמילה שירות זה מחמאה עבורן.... מסרו לי שהוא יתעקב בעוד חצי שעה-גג.... בשעה 22:00 השליח התקשר ואמר שהוא תקוע עם הרכב...בסופו של דבר השליח הגיע ב22:30 ... שעתיים וחצי של איחור- כמובן שאין לי תלונות לשליח שנראה שעובר עליו יום לא קל בכלל. אילו רק היו טורחים להגיד לי....אילו רק היו טורחים להיות במעקב, להתקשר, לבדוק, קצת לחשבן ללקוחות...זה לא שהמתנתי חצי שעה - מה עם לקחת אחריות אישית??? לדאוג לתחושת הלקוח??? הרגשתי ממש מתוסכלת כשהתקשרתי והמתנתי על הקו.. ואז ענו..נתקו... מה עם קצת אמפטיה?? הרגשתי ממש חסרת אונים. נמסר לי מאחת הנציגות כי יחזרו אליי מההנהלה הראשית יום ראשון.... האמת שאני לא סומכת על זה....
עוגמת נפש סוג הנזק :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה