פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטיפול בהזמנה מהרשת חלקית, התמיכה הטלפונית מתחת לכל ביקורת נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בצעתי הזמנה דרך הרשת ממנה 15% מכלל המוצרים לא הגיעו.
כאשר התקשרתי למוקד להתלונן, היא אמרה שהמוצרים לא היו במלאי וניסו להתקשר אלי. זה אינו נכון, בדקתי ועניתי לכל הטלפונים ביום ההזמנה. וגם אם הדבר היה נכון, אז למה לא ניסו פעמיים? כאשר שבוע לפני כן היתה בעיה בכרטיס אשראי המוקד הצליח לתפוס אותי גם כשהייתי בפגישה - הוא התקשר שלוש פעמים ברצף עד שהוא תפס אותי.
בנוסף היא טענה שהבעיה היא חוסרים במלאי. נושא שנשמע מגוחך כאשר מדברים על מוצרים כמו חלב שאותו סיפקו לי 3 מ 5. כך שטענה זו נשמעת לא ריאלית. כאשר נסיתי לראות מה החלפים האפשריים להזמנה שלי, היא לא יכלה לעזור לי (מחלקה אחרת). כאשר רציתי לדבר עם המחלקה האחרת אז אי אפשר לדבר איתם. בעצם אלא אם אתם נחמדים ומתקשרים אלי (ובמקרה הזה אפשר לזהות שהמחלקה הייתה עמוסה והמחלקת פשוט עשתה חצי עבודה גרועה) אז אין אפשרות לטפל בהזמנה. היות ואתם לא מתקשרים אזי ההזמנות לא יגיעו. אכן קפקא היה גאה בכם.
כאשר רציתי להתלונן לא היה גורם בנושא. כששאלתי על מחלקת תלונות, אז אין כזו. כיצד יכול להיום גורם שעובד עם לקוחות ואינו עוסק בבדיקה עצמית ושיפור? ברור שהרמה של השירות שלכם תהיה נמוכה, לאף אחד לא אכפת כי אף אחד לא בודק אותו. הגעתי לכאן מחוסר ברירה, כי לכם לא אכפת מספיק כדאי לאפשר לי לדבר איתכם ישירות.
בקיצור - נראה כאילו המחלקה שסיפקה את המוצרים לא עבדה תקין ולא נתנה את שנדרש. המוקד לא יכול לעשות כלום והשיחה שלי איתם חסרת תועלת. אי אפשר להגיע למחלקה שמספקת ולכן אין לי שום אפשרות לוודא שאכן אקבל את המוצרים שאני רוצה (כי הם לא מתקשרים אלי כשיש בעיות).
אז כיצד אני אמור להזמין ממכם מוצרים? ברולטה רוסית שבה כל מוצר ***שישי*** לא יגיע אלי?
ש.
אי קבלת מוצרים רבים סוג הנזק :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה