פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ויחס פשוט מזוויעה כלפי לקוחות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏01 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
שופרסל דיל בקניון החדש בכרמיאל כתובת:
342 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הגעתי לסניף של שופרסל דיל שנימצא בקניון החדש בכרמיאל בשעה 15:30 לקנות כמה דברים בסיסיים(4 מצרכים) לקח לי בדיוק 8 דקות לאסוף אותם ואז הגעתי לקופה 9 לקופאית בשם ג'קלין נסרה , חיפשתי קופה מהירה ונאמר לי על ידי האנשים מולי שזאת הקופה וגם היה עליה שלט "קופה מהירה".מלפני היה גבר ואישה ומלפניהם אישה עם המון מצרכים!! וליד הקופה הזאת היתה העמדת שירות לקוחות של הסניף היתה שם עובדת בשם מרינה ניגשתי אליה ושאלתי אותה האים לה יש קופה שניתן לעבור מכיוון שמלפנינו יש אישה אם המון מצרכים וזאת צריכה להיות קופה מהירה. היא אמרה שאין לה קופה ושזאת בעיה שלנו ותפקידה של הקופאית לבדוק כמה פריטים יש ללקוחות אז אמרתי לה שתפקיד של השירות לקוחות לתת מענה ולידה אף עמד הסגן של שלהסניף בשם תומר שלא עשה כלום!! בקיצור היא חיפפה אותי ועוד כמה לקוחות ואמרה לנו לחכות בנתיים האישה עם המלא מצרכים החלה לצרוח אלינו זה בעיה שלכם אני קודם וזהו!! מדוע אני צריכה לחכות חצי שעה בקופה מהירה לאישה שיש לה עגלה מלאה פריטים ולקבל תשובה כגון זאת בעיה שלך!! ועוד דבר מלפני היה לקוח שלקח 2 בקבוקי יין שהיו במבצע והקופאית העבירה אותם והברקוד שלהם לא היה מעודכן שזה במבצע הקופאית קראה שוב לסגן המנהל תומר שאמר שאין מצב שזה במבצע ואז הלקוח התעקש והלך איתו לבדוק אחרי דקה הלקוח חזר ואמר סליחה באמת שאני צודק הוא אפילו לא התנצל(הסגן תומר) בפני ואמר טוב שיהיה. כל הלקוחות מלפנינו אמרו לנו שאין טעם להתלונן על הסניף הזה כי הם כבר התלוננו מלא פעמים ואף אחד לא עשה כלום אז אנא עזרתכם כי זאת לא פעם ראשונה שאני מקבלת יחס מגעיל ומבזבזת מלא זמן בסניף הזה תודה רבה .
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות ופיתרון מיידי לבעיית הקופה המהירה ושינוי יחס כלפי לקוחות בסניף זה פתרון נדרש :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה