פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לא הולם נושא התלונה:
סייר יפה שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏06 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
חנקין 77 כתובת:
חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שמי יפה סייר מתגוררת ברח' חנקין 57 בחולון ואני בת 61.
ברצוני לתלונן על מנהל הסניף של שופרסל שלי שנמצא ברח' חנקין 77 בחולון.
בכל פנייה אליו מבקבלת יחס מאוד לא הולם שמתחיל בצעקות ודחייה ואפילו נוכחתי ביחס שלו לגבי אחרים ולמבוגרים במיוחד. פשוט מתחיל לצעוק ולדחות את הבקשות אחד אחרי השני. אתמול יום שלישי ב-06/09 אחרי שעה שש בערב הגעתי לסניף שבידי בקבוקים ופחיות שנשארו לי בבית ובמקביל לערוך קניות בכניסה פגשתי את המנהל הסניף וישר צעק אלי למה בשעות אלה אני מביאה לו בקבוקים. היו מקרים שגם באמצע היום או בכל שעה אחרת אמר לי אותו דבר ואותו התנהגות. אני אישה עם בעיות גב לכן ביפה ביקשתי ממנו שיעזור לי למנוע ממני להחזיר אותם הביתה. אמר לי שעלי לחכות הרבה זמן והסכמתי. והוא בינתיים מסתובב ואני מחכה אחרי כ-חצי שעה נכנס בתוך המחסן האחורי וצועק אלי איפה את למה את הולכת לעט כמה זמן לחכות לך?. בוודאי לא עניתי לו ונכנסתי לתוך המחסן עם שקיות של הבקבוקים והורה לי אחד אחד להכניס אותם לתוך מיכלים המיועדים , בקבוקים בנפרד ופחיות בנפרד ולספור.
בטעות זרקתי בקבוק בתוך המיכל של פחיות התחיל שוב לצעוק ולומר מילים שלא במקום והורה לי להוציא את הבקבוק מי המיכל בגובה שלי כמעט .
לכן השתדלתי ולא הצלחתי ובצעקות הפך את המיכל על הרצפה והורה לי שוב שלהוציא את הבקבוק בלית בררה הוצאתי את הבקבוק והחזרתי את המיכל הגדול הזה במקום והוא עדיין צועק כמטורף ומאיים עלי.
התחלתי לבכות ויצאתי ואמרתי לו בתגובה שתהיה בריא אומר לי אני לא בריא בגלל אנשים כמוך.

לא ידוע לי מה שמו , לכן מבקשת טיפולכם הדחוף כי גם גורם נזק לשם החברה.
בוודאי הגבתי לו במילים ושמעתי מאנשים שגם היו באותו דעה כמו שלי.

אודה לכם על התגובה במייל.
עצבים + בכי סוג הנזק :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה