התנהלות לא תקינה |
נושא התלונה: |
יום שני 12 ספטמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
רח' אורגים באר שבע |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
מדי שבוע אני מקבלת קופונים ופרסומות משופרסל, ומגיעה לרכוש מוצרים. בד"כ המוצרים לא נמצאים או שצריך לעררוך מסע חיפוש ארוך ומייגע. עובדים מאוד לא נחמדים ותוקפנים, מסרבים לעזור ללקוחות בטענה שנחפש בהתאם לקוד. לעיתים אני נאלצת לבלות שעה בסופר על מנת למצוא מוצר, לעיתים בקופה מתגלה שלקחתי מוצר שגוי ואז אני חטפת על הראש מהקופאים וצריך להחליף את המוצר. הדבר נוראי בעיני. מדוע אין עובדים במחלקות שבמקום לנהל שיחות פרטיות יעזרו ללקוחות.
היום היה אירוע מזעזע. אישה מבוגרת חיפה מוצר וכמובן לא מצאה אותו, לאחר מכן היא קראה לעובדת, ועובדות העבירו אותה מעבדת זו לאחרת, ואש קרו לעובדת נוספת שאמרה בקול רם " כמה שאני שונאת שקוראים לי, מה אין לאנשים עיניים?" הסברתי לה שקיימת בעיה קשה של חיפוש מוצרים וצריךך לעשות שלטים ושזו ממש עוגמת נפש לחפש שעות בסופר . הבחורה לעגה מאחורי הגב שלי ואמרה לבחורה אחרת " ממש עוגמת נפש".
כנראה שהן שכחו שאני זו שממנת להן משכורת.
|
בזבוז זצמן |
סוג הנזק : |
פיצוי ללקוחות הלא מרוצים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|