פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בסה"כ קרח !!! ותפקוד צוות קופה ראשית נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
דימונה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב..
אני מבצעת את מרבית קניותיי שופרסל דיל בדימונה ומאוד שמחתי עם הוספת שירותי משלוחים.
אך משום מה.. אם אין מעורבות של מנהל הסניף או סגנו.. קשה לי מאוד לקבל קרח לשמירת המוצרים הקרים עד להובלתם אליי הבייתה.
ואז מתחילה שרשרת של שירות מאוד לא נעים ומתנצח מול הקופאיות הראשיות שמעכבות אותי בקניות.. את הקופאיות האדיבות.. ואת הלקוחות בתור..
כגון: אין לנו קרח..!! או "שלחתי עובד להביא לך.. מה לעשות יש לו עוד עבודה לעשות" ... ואלו מסוג התשובות שאני מקבלת אחרי שהמתנתי בסלבנות וסיימתי את הקניות..
הייתי מצפה שנותני שירות בתפקיד מסוג זה לגלות גישה יותר שירותית ולהסתכל בגדול על התרחיש ולתת מענה כראוי לתפיקדם!!
גם הנהלת הסניף כבר לא יודעת איך להסביר את נושא תודעת השירות לצוות קופה ראשית...ולא יכולה להבטיח לי שהקשקוש הזה סביב קרח לא יחזור על עצמו!!!
חבל... אני לקוחה שקונה וקונה הרבה!! ובתחרות הקיימת זאת ממש לא בעיה למצוא חלופות..
הנחיה חד משמעית בנושא ורצוי התנצלות על הגישה הלא שירותית פתרון נדרש :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה