המתנה בתור |
נושא התלונה: |
יום שלישי 27 דצמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
הרצל 1 אשדוד |
כתובת: |
אשדוד סיטי |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
היום יום לקוחות ברשת שופרסל- מבצעים, הנחות.
למרות זאת, סניף אשדוד של שופרסל דיל ( סניף סיטי) לא נערך ליום הזה. לא היו מספיק קופאיות ולכן לא כל הקופות נפתחו.
אני הגעתי לחנות בשעה 11:30, עשיתי קניות תוך רבע שעה והגעתי לקופה. נאלצתי לעמוד שם כ- 40 דקות ( ועוד הייתי עם תינוקת)!!! בזיון!!!
בתור לכל קופה עמדו לפחות 5 עגלות, בחנות היו 5-6 קופות פעילות ( מתוך לפחות 12) ובכל זאת, בקשות רבות של לקוחות לפתוח קופות נוספות לא נענו.
לא יאומן!
ודרך אגב, הקופאיות שעבדו, עשו טובה שעבדו- בקושי זזו! אחת הייתה בחודש מתקדם להריונה, אז ברור למה היה לה קשה, שניה הייתה מבוגרת, שלישית - לא ברור, וכו'.
במקום למשוך לקוחות ביום לקוחות, הברחתם לקוחות!
זה לא יום לקוחות ראשון בתולדות שופרסל, אז מה הבעיה להערך ליום הזה כמו שצריך?!
ניגשתי לקופאית ראשית, כאשר אני רותחת מעצבים, ושאלתי למה לא לפתוח קופות נוספות והאם יש לה תשובה בשבילי, למה אני צריכה להמתין בתור 40 דקות. במקום להתנצל, היא שאלה אותי באיזה קופה עמדתי... מה זה משנה איפה עמדתי?..
יצאתי מחנות עייפה, עצבנית, עם תינוקת בוכה ובלי תשובה של קופאית ראשית.
בושה לכם!!!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|