פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ואי הגיינה במחלקת חלב וגבינות נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
שד' וייצמן 1 קריית מוצקין כתובת:
תיאור הבעיה:
ברצוני להתלונן על מתן שירות ברמה מגעילה ביותר,בסניף "שופרסל שלי" בקריית מוצקין ברח' שד' וייצמן 1.
כמדי יום אני נכנסת לסופר באזור מקום עבודתי לקנות במחלקה החלבית מוצרים שונים.בתאריך 8/1/12 נכנסתי כדי לקנות כמה מוצרים הביתה,חיכיתי בתור יותר מחצי שעה בגלל שעובדת הייתה קודם כל לבד במחלקה ואף אחד לא טרח לגשת לעזור לתת לי שירות,וכמו כן כשהגיע התור שלי היא עזבה אותי באמצע .
שאלתי אותה,כמה זמן אני אחכה? היא אמרה שהיא הולכת לספור החזרת בקבוקים....
אני לא מבינה כלקוחה קבועה בסניף הזה ובכלל לקוחה בסניפי שופרסל, למה אני לא מקבלת שירות כמו שצריך ,וגם למה העובדת צריכה אחרי ספירת "בקבוקים מלוכלכים" ללכת ולתת לי שירות ללא כל הגיינה.(לידי עמדה עוד לקוחה שגם היא חיכתה בתור והייתה עדה למקרה זה).
באותו יום לקראת ערב התחילו לי כאבי בטן והקאות ,לא הרגשתי טוב במשך יומיים.
באף סניף שהייתי בו לא ראיתי כזה דבר שעובדים ממחלקות חלביות הולכים ומתעסקים עם בקבוקים מלוכלכים,ואח"כ מתעסקים עם דברי אוכל.זה עובר כל גבול!!!!
אני מבקשת לטפל במקרה זה בחומרה ובהתייחסות מלאה.

בכבוד רב,
ברודסקי יעל
קוריצקי סופיה

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה