פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מתן הסבר מטעה על המוצר ובהמשך יצירת קשיים בלבטל את העסקה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
צומת בילו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי מכשיר תמי 4 ברשת שופרסל בסניף בילו. קיבלתי הסבר על המוצר ולאלתי על דמי התחזוקה שלו והוצאות נוספות קיבלתי תשובה שמדובר ב"סכום סמלי".
לארח שהתברר שהסכום הסמלי עומד על כ 700 ש"ח לשנה מה שהופך את רכישת המוצר ללא דמי תחזוקה וביטוח להרבה פחות אטרקטיבי החלטתי לבטל את העסקה והמכשיר לא סופק לנו.
כאשר פניתי לסניף של שופרסל עם בקשה לבטל את העסקה נאמר לי שהחנות צריכה לאמת עם חברת תמי 4 שאכן המכשיר לא סופק ושהנושא יטופל. כעבור שבועיים פניתי שוב לסניף כדי לבדוק את הנושא- התברר שזה עדין לא טופל.
גם הפניה השלישית כעבור זמן נוסף קיבלתי תשובה מהנציגה של שרות לקוחות שהיא בכלל לא יודעת במה מדובר.
אני כותב את התלונה על מתן הסבר לא מדוייק על המוצר ובהמשך על יצירת קשיים בלבטל את העסקה תוך כדי מתן שרות גרוע.
מקווה שהנושא יטופל ולא יחזור על עצמו.

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה