|
|
|
|
|
|
טיפול איטי בבקשה להחלפת תווי קניה פגי תוקף |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני מספר חודשים יצרתי קשר עם משרדי שופרסל על מנת לברר האם ניתן להחליף תווי קניה של הרשת שתוקפם פג. ניתבקשתי לשלוח בדואר רשום את התווים ונאמר לי שתוך מספר ימים ישלחו אליי בדואר תווים חדשים ותקפים. חודשים חלפו , אין עם מי לדבר על אף שברשותי אישור שליחת הדואר הרשום.
היתכן ש"העלימו " לי את התווים ?
|
כספי |
סוג הנזק : |
קבלת התווים שמגיעים לי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
שופרסל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|