פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת מוצר נושא התלונה:
‏יום שישי ‏13 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
חולון/ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
א.ג.נ. בערב חג ערכתי קניות בשופרסל חולון כי מין הסתם אני לקוחה של שופרסל ועורכת קניות בשופרסל, שם גם ראיתי מיחם/תרמוס וחשבתי לעצמי כי ארכוש אחד כזה לעצמי,, וכמתנת חג ביקשתי את המי חם'תרמוס אשר ראיתי בשופרסל חולון.. אך במקרה את המתנה אשר ביקשתי רכשו בשופרסל ברחובות וכמובן צירפו לי גם פתק החלפה למק'רה..
ואכן ביקשתי להחליפו כיון שלא תאם את שראיתי בחולון לכן פניתי לשופרסל בראשון לציון מערב וביקשתי להחליפו אולם שם אמר לי מנהל מחלקת החשמל כי אינו יכול להחליף לי וכי הוא קבלן פרטי שעובד בתוך שופרסל ואינו מחוייב לכך מעט נדהמתי מתשובתו זו ואף כעסתי אך אמרתי לעצמי כי אגש לשופרסל באזה"ת בחולון ואכן נגשתי אף לשם וביקשתי להחליף את המוצר אולם גם שם נענתי כי לא ניתן להחליף אצלם אלא רק היכן שנרכש המוצר..
כעסתי מאוד, אך אמרתי לעצמי שאגש לשופרסל ליד מקום מגוריי (אני מתגוררת באור יהודה) ולכן פניתי לשופרסל ביהוד פניתי שם לבחור בשם "צ'רלי" במחלקת החשמל ושאלתי אם אני יכולה להחליף את המוצר ציפיתי לקבל תשובה שלילית אך ראה פלא הבחור אמר לי כמובן איזו שאלה זאת בבקשה גברתי הייתי קצת בשוק אמרתי לו אתה בטוח?????
והוא ענה מדוע לא סיפרתי לו שבשתי בתי כל בו של שופרסל סירבו להחליף לי את המוצר ולבחור היה קשה להבין זאת, האמת שגם לי קשה להבין זאת ולכן אני פונה אלכם..
לא ייתכן שצרכנים קונים מוצר ברשת חנויות שופרסל במקום /עיר מסויימת מבקשים להחליף בחנות אחרת של הרשת ולא יכולים ולא רק שלא יכולים ההתייחסות כמו של אחראי מחלקת חשמל בראשון לציון הייתה כאילו שהוא עושה לי טובה לא נחמד בלשון המעטה.
אני מבקשת לקבל תשובה בנושא ולדעת אם אני יכולה להמשיך ולהיות לקוחה של שופרסל ולא להתקל שוב במקרה כמו המקרה לעיל אם רשת שופרסל מכבדת את עצמה אמורה להיות מחוייבת בכל חנות בארץ למוצרים שנרכשו אצלה, לא ייתכן כי בתוך חנויות כל בו קיימים קבלני משנה המתנהלים עפ"י רצונם כי ההגדרה של שופרסל היא רשת חנויות המנוהלת ע"י בעלים יחיד וספציפי ולא חנות אישית של
כל קבלן אשר נמצא במקום ומתנהל כפי שרוצה.
אודה לתשובתכם
עוגמת נפש סוג הנזק :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה