פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏17 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד הנהלת שופרסל 18.4.2012

שמי לירז לוי ובתאריך 17.4.2012 בשעה 17:00 ביצעתי את הקניות שלי בסניף שופרסל ברחוב היצירה 1 ברמלה.
איתי הייתה חברה בשם ריקי אלימלך ובני בן ה- 10 חודשים היינו עם עגלת תינוק ועגלת סופר ,הילד שלי לא היה שקט וכל שנייה הוצאנו לו צעצוע אחר מהעגלה כדי שיירגע במהלך הקניות בסופר.
סיימתי הכל מהר והגעתי לקופאית ששמה ריבה צולפייב ובזמן שהעברתי את כל הדברים לקופאית חברתי עמדה עם הילד בצד ליד החלון שיהיה רגוע.
שסיימתי לשים את כל המוצרים מהעגלת סופר שאלה אותי בחשדנות הקופאית עם יש לי עוד משהו בעגלת סופר עניתי לה שיש פה נייר והחזרתי לה את העגלה אחורה כדי שתסתכל בעצמה.(מה שלא הייתי צריכה לעשות בכלל אך ויתרתי).
אחרי התשלום ואחרי שאספתי את כל המוצרים בחזרה לעגלת הסופר החליטה הקופאית לקום מהכסא
וליד כל האנשים לבדוק לי את העגלות לא רק את עגלת הקניות אלא גם את עגלת התינוק.
אני הייתי בהלם ולא הבנתי מה היא עושה ,חברה שלי שהבחינה בבדיקה שעושה הקופאית התעמתה איתה על מעשיה ,הקופאית טענה שזה תפקידה לבדוק את העגלות של הקונים שעל פי מיטב הבנתי זהו תפקידו של השומר איתו יכלה הקופאית ליצור קשר בדיסקרטיות על מנת שיבדוק את העגלות שלי בחוץ ולא לייצר מהומה אל מול כל הקונים בסופר על מנת להשפיל ולבייש אותנו.
למרות הבושה והתסכול ביקשנו לראות את מנהל הסופר אך לצערנו אף אחד לא התייחס לבקשתנו מלבד השומר בחוץ שאף מכיר אותנו כלקוחות ותיקות של הסופר ראה הכל ואמר שהמנהל יושב בחוץ,אומנם ישב בחוץ מישהו אך הוא לא התייחס אלינו.
חזרנו הביתה מבוישות ועצבניות וכל הערב הרגשנו רע עם היחס המשפיל והמבזה ש"זכינו" לו.
אני לא מתכוונת לעבור על זה בשתיקה על העוגמת נפש שנגרמה לנו ועוד עם בני ובוודאי שלא אשוב לבצע את הקניות שלי בסופר זה יותר.
אנחנו עובדים קשה כדי לכלכל את הבית ואת עצמנו בכלל ולא ברור לי מדוע עלי "לזכות" ביחס משפיל שכזה ,אינני יודעת מה גרם לקופאית לחשוד בנו.?
אשמח להתייחסות מצידכם ולדעת כיצד אתם פועלים בנידון לטובת קידום שירות הלקוחות של הקופאיות שלכם.







בתודה לירז לוי
פלאפון : 050-7642340


העתק נשלח גם להנהלה הראשית של שופרסל
עוגמת נפש סוג הנזק :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה