פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב משלוח עד כמעט 12 בלילה ומוצרים הגיעו בצורה לא תקינה נושא התלונה:
בוחבוט מנחם שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏03 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
שופרסל דיל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שלישי ערכתי קניה עם האישה ברשת שופרסל דיל וסיימתי את הקניה בשעה 18:20 וביקשתי לעשות משלוח והקופאית אמרה לי שהמשלוח יגיע עד שעה 21:00 לבית וביקשתי שתבדוק ותגיד לי בטוח אם יגיע עד שעה 21:00 כי לנו אירוע של חתונה של חברים טובים שאנחנו צריכים ללכת. ובדקה ואמרה שעד שעה 21:00 יגיע המשלוח.
בשעה 20:50 ראיתי שהמשלוח לא מגיע התקשרתי לסופר ואמרו לי שיש עיכוב קטן וכבר המשלוח יוצא אלי לבית.
הגיע השעה 22:00 ועדין לא הגיע המשלוח ונסתי להתקשר לסופר לבדוק מה קורה ולא היה מענה בטלפון.
רק בשעה 23:30 בלילה הגיע המשלוח בשעה מאוחרת מאוד וגם הגיע 5 שעות אחרי שסימתי את הקניה כל המוצרים הגיעו מים ובצורה לא תקינה ולאירוע החשוב שהיתי צריך ללכת לא הלכתי וגרם לי ולבת זוג למריבה מיותרת כי אני רציתי משלוח והיא אמרה לי שעדיף שאנחו נקח את הקניה לבית והצלחתי לשכנע אותה שנעשה משלוח ובסוף יצא שהיא צדקה ולא הינו צריכים לסמוך על המשלוח.
יצרתי אתמול קשר עם הסופר ואמרתי להם את כל מה שקרה ואמרו לי שהם יודעים שהמשלוחים הגיעו מאוחר מאוד בלילה כי היה להם תקלה המשלוחן נעלם להם.
דיבר איתי גם מנהל הסופר וגם אחראית על המשלוחים פנינה ואמרו לי שאת המוצרים שהיו בקרור הם ישלחו לי שוב לבית והם מתנצלים ואני חושב שזה בושה וחרפה לרשת כמו שופרסל להתנהג ככה ללקוח.
אם ידעתם שיש בעיה ויש עיכוב למה לא להתקשר ולעדכן את הלקוח .
זה גרם לנו לעוגמת נפש מאוד גדולה כי בענין הזוגיות וגם שאני לא הלכתי לאירוע של חברים טובים וגם שקיבלתי מוצרים לא תקינים. וזה שהסופר שלח לי שוב את המוצרים של הקרור שוב לבית זה בסדר כי שלמתי כסף לא קיבלתי אותם בחינם. ואני צפתי שלפחות ינסו לתת לנו פיצוי מכובד על עוגמת נפש כזאת אבל שום דבר.
חשוב מאוד שכל מי שיקרה מכתב זה ידע שאסור לסמוך על המשלוחים של רשת שופרסל וגם ההתנהגותץ שלהם ללקוח בצורה משפילה מאוד.
ואני אישית מתכונן גם לשלוח מכתב לאגודת הצרכן וכן למי שצריך .
הם צריכים להתבייש
עוגמת נפש. וכספי. עלבון. ו סוג הנזק :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה