פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל זלזול בלקוחות וזמני המתנה מרובים נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏31 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
342 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב
שמי מרים וכבר רשמתי בעבר תלונה על סניף זה (סניף שופרסל דיל בקניון החדש בכרמיאל מספר סניף 342)
ושום דבר לא קורה להפך היחס שם והזלזול עולה מיום ליום.
היום הגעתי לסניף (31/7/2012 בשעה 15:30)לרכוש 3 מוצרים ראיתי ששום קופה מהירה לא פתוחה ניגשתי לשירות לקוחות ועמדה שם קופאית בשם סימה שאלתי אותה איפה יש קופה מהירה היא הפנתה אותי לקופה 6 או 8 ובשניהן לא היה אף אחד. חזרתי אליה היא אמרה הינה ניפתחת קופה לכי אליה חיכתי בקופה שניפתחה שוב הרבה זמן וראיתי שבנתיים היא עשתה חשבון (סימה בעמדת השירות לקוחות לכמה אנשים) אז חזרתי אליה וביקשתי ממנה לעשות לי חשבון גם כי אני כבר מלא זמן שם ויש לי רק 3 מוצרים היא אמרה רגע התחילה להתעסק אם הכסף ופשוט ייבשה אותי בכוונה (כי אני לא מכירה אותה אז למה שתעשה לי חשבון היא עושה חשבון רק למכרים) ביקשתי שוב ללא מענה היא המשיכה להתעסק אם הכסף לאחר עשר דקות נימאס לי לחכות ואמרתי לה שזה לא לעניין כך לחכות והיא אמרה לי הינה יש קופה מהירה (שאגב לא היתה ) ושוב שלחה אותי לקופה אחרת כבר נימאס לי ואמרתי לה ברוסית שלא איכפת להם מהלקוחות (מעצבים) ואמרתי שאולי צריך לרשום ושב תלונה על הסניף , היא אמרה לי שזה לא יעזור אז אמרתי לה ברור כי לא איכפת לכם מלקוחות אז היא אמרה לי אולי אני ארשום תלונה אלייך. חוצפה וחרפה אני כלקוחה קונה שם כל יום וגם בן זוגי והיחס שם הולך ומחריף מיום ליום מדוע בחברות כמו סלקום אורנג ופאלפון יש לקוחות סמויים שבודקים יחס ושירות ובשופרסל עושים מה שבה להם כאילו זה הנוהל, מדברים בחוצפה בקושי עובדים ועוד באים בטענה ללקוחות. לי כבר נימאס ואני שומעת כל פעם מלקוחות בסניף שאין טעם להתלונן כי אף אחד לא עושה שום דבר אז כניראה שצריך לפנות לפייס בוק ולפרסם את זה ולתיקשורת וזה מה שאני אעשה . ואני לא צריכה שמנהל הסניף יתקשר אליי להתנצל אני צריכה שיפטרו שם אנשים שלא צריכים להיות שם ויתחילו לשים לב גם ללקוחות כי אחרת לא יהיה להם כאלו בקרוב.
עוגמת נפש+זלזול סוג הנזק :
להביא מישהו מבחוץ שיראה מה שקורה בסניף כי שום דבר לא עוזר! פתרון נדרש :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה