|
|
|
|
|
|
יחס ללקוח בקופה ראשית |
נושא התלונה: |
יום רביעי 08 אוגוסט 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ברודצקי 43 רמת-אביב |
כתובת: |
שופרסל שלי\דיל |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום לכל המעוניין!
ניגשתי לקופאית ראשית עם שקית [היו בה 30 יח של 10 עגורות]וביקשתי להחליף לי לשקלים אך התשובה שלה ו תגובתה הזדעזעו אותי- היתנפלה עליי עם צעקה .. כן צעקה שלא חייבת לי כלום-אפילו אם כך - איפה שרות ויחס ללקוח?? אני עובדת במשרד באותו ביניין הייתי עושה קניות -מעכשיו -לא אכנס ... אני רוצה לדעת מה יעשה בנידון אחרת תלונה תישלך למפקח אזור
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
התנצלות 054-2490358 פולינה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
שופרסל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|