פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס ללקוח בקופה ראשית נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏08 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ברודצקי 43 רמת-אביב כתובת:
שופרסל שלי\דיל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום לכל המעוניין!
ניגשתי לקופאית ראשית עם שקית [היו בה 30 יח של 10 עגורות]וביקשתי להחליף לי לשקלים אך התשובה שלה ו תגובתה הזדעזעו אותי- היתנפלה עליי עם צעקה .. כן צעקה שלא חייבת לי כלום-אפילו אם כך - איפה שרות ויחס ללקוח?? אני עובדת במשרד באותו ביניין הייתי עושה קניות -מעכשיו -לא אכנס ... אני רוצה לדעת מה יעשה בנידון אחרת תלונה תישלך למפקח אזור
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות 054-2490358 פולינה פתרון נדרש :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה