פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הבאת מים במשלוח ויחס לא מכבד בסניף נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
16/08/2012
הנידון: תלונה על התנהלות בשופרסל זיו בחיפה.
שמי נירי דוד, אני לקוחה קבועה מספר שנים בשופרסל זיו בחיפה. במשלוח האחרון שהזמנתי לביתי, היתה חסרה שישיית מים סאן-בנדטו עליה שילמתי באותו היום. אני לא צריכה לספר לכם בקיץ הישראלי עם תינוק בביתי כמה מים חשובים. אך השישייה לא הגיעה, וכך נתקענו באותו היום בלי מים.
לאחר יומיים הגעתי לשופרסל שוב כי חשבתי שפנים מול פנים יהיה קל יותר להסביר את שקרה. לצערי זרקתי את הקבלה, כי אני סומכת על חברת שופרסל – איזו טעות גדולה!
לאחר שעובדת מהסניף התחילה לתחקר אותי מדוע באתי רק אחרי יומיים (כי עם תינוק בבית, זה מה שיצא...) ומדוע לא שמרתי את הקבלה, הגיע גם מנהל הסניף שהחליט להטיף לי מוסר.
כלקוחה קבועה במקום, אינני חושבת שהתנהגות מעין זו ראויה!
לא ייתכן שמנהל סניף מטיף מוסר ללקוחותיו, היות וזה אינו מקומו. האם זוהי המדיניות של שופרסל?
לא הגעתי עם תינוק לשופרסל כדי לדרוש את מה שלא מגיע לי. אני מצפה בתור לקוחה קבועה ליחס מכבד. תשובה כגון: "אנו מצטערים על העוול שנגרם לך ובמשלוח הבא מיד המים יגיעו אליך" היתה יותר מוצלחת.
אך כנראה שחברת שופרסל מוקירה מנהל חסר תודעת שירות מוחלטת.
"יושרה, הגינות והתנהלות אתית הם ערכי היסוד בחברת שופרסל. התנהלות על פי ערכי יסוד אלו היא באחריותנו המשותפת." – מתוך הקוד האתי של החברה.
אני מניחה שאתם לא עומדים באף אחד מהקריטריונים הללו וחבל.
כרגע אתם גנבתם ממני שישיית מים גם אם אין ביכולתי להוכיח זאת. אם כי, אם כבר אני רושמת מכתב זה ומעולם לא התלוננתי לפני, הרי שזה הזמן לרשום שגם גנבתם ממני עשרות ביצי חופש שאני קונה וחציין מגיעות שבורות במשלוח, גנבתם ממני גם עשרות מעדני חלב שהתפוצצו במשלוח וגם עשרות לחמים ולחמניות שהגיעו מעוכים והייתי צריכה לזרוק לפח.

חברת שופרסל לא עומדת בהבטחותיה ללקוחות לשירות הולם, ישר והגון.

אני דורשת לפחות את שישיית המים שמגיעה לי במשלוח עד הבית כפי שהייתם צריכים לעשות מזמן והתנצלות מהסניף.
ובנוסף, לטובתכם תעשו בדק בית עם צורת המשלוחים שלכם ועם מנהל הסניף!

נירי
עוגמת נפש, סוג הנזק :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה