פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
"חווית" השירות שקיבלתי נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
היפר נטו סניף נחשולים ראשון לציון כתובת:
תיאור הבעיה:
ערב טוב,

רציתי ליידע אתכם על חווית השירות המאוד לא נעימה שקיבלתי בסניף היפרנטו נחשולים בראשון לציון בתאריך14.3 בערב. אני לא באה בתלונה ישירה לקופאית שעשתה לי חשבון אלה להנהלת הסניף שלא מפקחת.
נעמדתי בקופה היחידה שפעלה, וכאשר הגיע טורי לעשות חשבון מסרתי את כרטיס הסופר קארד שלי לקופאית ובזמן שהתחלתי במשימה הקשה של פתיחת השקיות לאריזה של המצרכים, ראיתי שהקופאית העבירה את הכרטיס מועדון ומסרה לי אותו חזרה. בסוף החשבון, לאחר ששילמתי אני רואה בספח החתימה שמופיעה לי השורה של הטלפון, הבנתי שמשהו לא בסדר הסתכלתי בחשבון מיד וראיתי שרשום לי "חבר מועדון לקוחות היה צובר נקודות" שאלתי אותה האם העבירה את הכרטיס אמרה שכן וכנראה לא עבר.
הקופאית שעד היום איני יודעת את שמה, (מכיוון שבמקום תג שם היה לה טלפון סלולרי תלוי על צווארה),המשיכה לעשות חשבון ללקוחות ולאחר מספר דקות, קמה ממקומה וקראה לחברתה לעבודה לעזרה, נעמדה מולי וביקשה בטון תקיף "תביא כרטיס" לא הבנתי על איזה כרטיס היא מתכוונת וחזרה על בקשתה. אמרתי לה שקודם כל אפשר לבקש יפה, היא לא ממש הגיבה ובכל הסיטואציה שהיתה, הקופאית נראתה כעוסה, שאלתי איזה כרטיס, וביקשה סופר קארד "כדי להוסיף נקודות" כל הסיפור הזה לא נראה, היא עצבנית , לא מדברת יפה, לא מספיק ברורה ומאד תקיפה. ביקשתי לשמה, וחברתה לעבודה עמדה בצד,עשתה פרצוף של מסכנה ואמרה שהיא חדשה.
גם אם היא חדשה , לא מדברים בצורה כזאת, ואם היא צריכה עזרה היא יכולה לבקש. אני מעדיפה להתעכב כמה דקות בקופה, ולא לאחר מכן עצבנית.
לא רציתי לבטל אתה עסקה ולחייב שוב, לא רוצה לשחק עם הכרטיס האשראי עם ביטולים וזיכויים. כל הסיטואציה עצמה לא נראתה לי, חיפשתי איזה אחראי בדלפק הגבוה של קבלת קהל. אך לא היה אף אחד לאחר כמה דקות. התייאשתי והחלטתי ללכת. איך שהלכתי קראה לי קופאית אחרת,( א.ל ) , ואמרה " ממי, אל תתרגשי, היא חדשה...".
אני לא מבינה, היא חדשה, אז לא משגיחים אליה? לא עוזרים לה? אף אחד לא אמר לה לדבר בנימוס? ולא להיות תקיפה וכעוסה? אולי אפשר לשים לה תג של מתלמדת שיהיה אפשר לדעת לבקש עזרה ממישהו אחר?
במקום לרחם אליה מהצד למה אף אחד לא טיפל ועזר לי בצורה קצת יותר רצינית?
מקווה שתיקחו את דברי לתשומת ליבכם, אפשר להכשיר עובדת חדשה גם מעבר לעבודה שלה כקופאית, היא עדיין נותנת שירות ועובדת מול קהל.


עוגמת נפש סוג הנזק :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה