פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע בשופר סל נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏23 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
ירולשים שכונת גילה קניון אף טאון כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום לפני כמה ימים הגשתי תלונה על שירות גרוע שקיבל אבי בשופרסל דיל גילה ירושלים. אני מודה לכם שטיפלתם בתלונה מהר. אבל בכלל לא ציפיתי מה שקרה אחר-כך. היום (23.08 ) בסביבת שעה 18 התקשר עלי מנהל השופר בשם אופר. הדיבור הוא יתחיל מי מילים שאני לא הייתי שם ולא יכלה לדעת מה קרה. אחרי זה הוא אמר שהיה במקום וראה הכל וזה אבי צעק על כולם. (אבי אף פעם לא מרים כל על מישהו).ניסיתי להבין מה קרה בכלל. גירסה של מנהל השופר אופר - אבי בא לקנות גבינה(בסוף הוא לא קנה כלום) אבל המוכר בשם יוני היה עסוק לתת שרות לאשה שבזמן הזה טיפלה בתינוק שלה במחלקת לחם. אבי היה לבד במידעניה. יש לי שאולה ושאלתי את אדון האופר - איך אבי היה צריך לדעת שמוכר נתן שירות לאישה שנמצאת בכלל במקום אחר? לנחש? למה לא היה אפשרי להסביר לו בנימוס את המצב? אדון אופר אמר שאבי לא מבין עברית ואדון אופר נסה להסביר לו מה קורה אבל אבי לא מבין. אנחנו גורים בירושלים 21 שנה אבי עובד בטור מורה שחמת ו ביטוי שהאו לא מבין עברית נראה לי קצת מוזר. אמרתי לא אדון אופר שאני לא מוכנה לדבר בצורה כזאת וביקשתי מי אדון אופר להתקשר לאבי קצת יותר מאוחר כי הוא לי היה בבית. אופר אמר שהוא לא ראוה פה סיבה להתנצל ו זה אבי אשם והכל וגם אני שכותבת על דבורים ש לא ראיתי בכלל. עבדתי בשפרסל מספיק זמן בשביל לראות איך מטפלים בתלונות של ולקוחות, אבל אף פעם לא שמעתי על תגובה זאת. אדון אופר אמר שאני יכולה לפנות להנהלה ראשית, לשירות לקוחות וכל בן אדם שאני רוצה אבל הוא בטור מנהל הסניף לא מוכן להתנצל בשום פנים ו אופן. נעלצתי לנתק את השיחה כי פחדי לשמוע דבורים עוד יותר גרועים. אני בן אדם מאוד חולה. מקבלת קיצבת נכות ואחרי שיחה עם אדון אופר הרגשתי מאוד לא טוב.אני באמת לא ידעת מה לעשות ו איפה אני יכולה למצוא צדק? ו אני לא מסוגלת להגיד לאבי שבן 75 שהוא הבן אדם שאשם בכל מה שקרה בשופרסל וכבוד שהוא מצפה לקבל בתור אזרח ותיק זה כנרה במקום אחר. ברגע שכתבתי תלונה ראשונה ציפיתי להתנצלות מפני אבי ובסוף של דבר אנחנו יצאנו ואשמים בכל דבר.
בכבוד רב
אולגה גפרן

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה