|
|
|
|
|
|
מכירת מוצר פגום ביודעין |
נושא התלונה: |
פנחס חובב |
שם/כינוי: |
יום שישי 24 אוגוסט 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
אז"ת ישן ראשל"צ |
כתובת: |
שופרסל דיל |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביום שישי 24.8.12 ביקשתי לרכוש מגבות נייר למטבח של ניקול באריזת שישייה.
כאשר הגעתי לקופה מצאתי שהמוצר פגום.
מהות הפגם - הנייר היה מושחם כאילו נרטב והתייבש (כנראה אחסון לקוי).
הלכתי למדף ע"מ להחליף את המוצר מצאתי כי כל המוצרים מאות הסוג היו פגומים באותה מידה.
כאשר שאלתי את אחד העובדים מה פשר הדבר?
תשובתו הייתה: "הלקוחות פותחים את אריזת המוצר ע"מ לבדוק את טיב הנייר ולכן זה לא אשמתם שהם מוכרים מוצר פגום".
נראה לי מביש ומעליב שחברת "שופרסל" שהנני נמנה מבין לקוחותיה הקבועים(מחזיק כרטיס אשראי שופרסל) ואשר חרטה על דגלה את "חווית הקנייה המושלמת והזולה" מציגה ומוכרת מוצר פגום במחיר מלא ובידיעה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
שופרסל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|