פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ליקויים נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
סניף במרכז המסחרי רמות אלון ירושלים כתובת:
תיאור הבעיה:
אני תושב רמות מזה 15 שנה ותמיד כל הקניות נעשו בסניף של שופרסל ברמות בתקופה האחרונה יש מספר בעיות בסניף ולהלן:
1. מוצרים רבים כגון מוצרי חלב וסלטים שפג תוקפם לפני זמן רב והינם עדיין על המדפים למכירה.
תלונות רבות מול מנהל הסניף לא שינו דבר,המגמה הנ"ל נמשכת עד כה מה שהופך את הקניות בסניף ליותר ארוכות ולא נעימות עקב בדיקה חוזרת ונישנת של התאריכים.
אף מספר פעמים אני ומשפחתי גילינו שהמוצר מקולקל רק אחרי טעימותו בבית.
2. ישנם הבדלי מחירים בין מה שמוצג ללקוח על המוצר ובין המחיר שיוצא בקופה לדוגמא:בתאריך 17/03/06 עשיתי קניות בסניף המחיר הנקוב על תפו"א הינו 1.99 ש"ח בקופה חוייבתי 2.99 ש"ח ,סלרי מחיר נקוב 1.99ש"ח מחיר בקופה יצא 3.99 ש"ח אחרי שבדקתי את ההחשבון וראיתי את ההפרשים והערתי בקופה ראשית הכסף הוחזר לי מיד.
אני לא מבין למה בסניף הנ"ל צריך לעשות קניות כמו בלש לבדוק כל דבר ודבר וגרועה מכך לרכוש מוצרים מקולקלים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
בדיקת תאריכים של כל המוצרים+בדיקת מחירים פתרון נדרש :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
חני פרנקל, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
נציגת מחלקת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ואנו מודים למר פרינץ על הפנייה. תגובה:
בתגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה