פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
החרושת 8 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום, שמי חסיד ליזה ת.ז 058866492
אני לקוחה קבועה של שופרסל דיל כבר 5 שנים, היום הלכתי לסופר כמו כל שבוע ולאחר מסע קניות רגיל ניגשתי לעמדת הנקניקים על מנת לקנות כמה דברים, הבחורה שעמדה שם ראתה אותי ניגשת לעמדה על מנת להזמין ומיד בלי להסס עברה לעמדת הגבינות שם היה כבר מישהו שנותן שירות, הייתי היחידה בתור ובכל זאת המשיכה לתת שירות במקום שלא צריך , ביקשתי ממנה שתעזור ותתן לי שירות היא לטענתה אמרה שיש "לחץ" בעמדת הגבינות למרות שהיה שם כמה לקוחות בודדים בלבד ויתרה מזאת ושכבר היה שם עובד שנתן לאותם לקוחות את השירות שצריך, בדיוק עבר מנהל וניגשתי אליו , אמרתי לו שלא הגיוני שיהיו שני אנשים בעמדה אחת ופה לא , המנהל מסר כי העובד יוצא להפסקה למרות שעמד שם לאחר מכן, המנהל לא עשה שום דבר, להפך הוא גיבה אותה ואמר לי שאני צריכה להמתין כמו כולם למרות שהייתי היחידה בעמדה הזאת ,אחרי שהלקוחות עזבו את עמדת הגבינות ונשארתי רק אני ביקשתי ממנה לתת לי את מה שאני צריכה והיא סירבה ואני מצטטת " לא נותנת לך כלום לכי למקום אחר", החמור ביותר שזה נאמר מול המנהל ששמעה אותה ופשוט המשיך ללכת.
אחרי הרבה זה זמן של נאמנות לחברה הזאת היחס שקיבלתי היה מעליב ופוגע, עובדת ומנהל מגבים אחד את השניה ועושים יד אחת כנגד הלקוח במקום לתת שירות נורמלי , אבקש תגובה בהקדם ומכתב התנצלות ולא אפנה לרשויות הרלוונטיות, הנושא לא יעבור בשתיקה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה