פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל ומבזה מצד מנהל סניף. נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
ירוחם כתובת:
ירוחם סניף חברה:
תיאור הבעיה:
יחס משפיל ופוגע מצד מנהל סניף.
שלום.
שמי נועם, אב לשלושה עובד בחברת קוקה קולה, מפרנס את משפחתי בכבוד ולקוח של הרשת.
היום ניגשתי לבצע קנייה ולאחר שמילאתי עגלה מלאה וניגשתי להחתים את מנהל הסניף על שיק, אמר לי זה בצעקות אני לא מאשר שיקים למשפחה שלך, תבטל את הקניה או שתשלם במזומן. מושפל, מובס, מתוסכל השארתי את העגלה ויצאתי המום מהסופר. לאחר מכן התברר לי שלגיסתי חזר שיק וכנראה זה היה הטריגר להתנהגותו.
מעולם לא הייתי חייב לאיש, חשבוני נמצא ביתרה תמיד, מעולם לא הוגבלתי או חזר לי שיק. יחס משפיל , מפלה ומעליב שכזה מימי לא קיבלתי.
אני מתכוון לפנות לכל מי שרק מוכן יהיה לשמוע על היחס המשפיל מצד מנהלכם ברשת ומצפה לתשובה הולמת וראויה.
כמו כן, אני בודק משפטית את הסוגיה שכן השפלה שכזו מצד מנהל אצלכם לא יכולה לעבור בשתיקה.
בציפייה להתייחסות מהירה.
מארד נועם.
עלבון סוג הנזק :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה