פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות שאינה הולמת נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏14 ‏אוקטובר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
שד' בן גוריון קרית מוצקין כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ברצוני להתלונן על ההתנהלות בסניף שלהלן. אתמול הגעתי עם נכדי התינוק על הידים לקנות 3 פריטים והלכתי לשלם בקופה המהירה (על גביה מתנוסס שלט עד 10 פריטים). לפניי נעמדה אישה חצופה עם עגלה מלאה במצרכים והיות והקופאית לא העירה לה, נאלצתי אני להסב את תשומת ליבה שבקופה המהירה לא עומדים עם עגלה מלאה. האישה הבהירה לי חד משמעית שהיא לא זזה מהקופה, ומקסימום הקופאית תחלק את קנייתה להרבה קניות קטנות של 10 פריטים. הקופאית לא ידעה מה לעשות עם המצב וקראה לקופאית הראשית ששמה כרמלה. הקופאית הראשית אישרה לקופאית לקבל את האישה שלפניי עם כל העגלה המלאה - על אף שמאחורינו הסתרך תור ארוך מאוד של אנשים עם מעט מוצרים והאשה שלפניי החלה מקללת אותי ברצף בקללות שהתביישתי שנכדי הקטן שהיה על ידיי ישמע באוזניו. על אף עוגמת הנפש, הקופאית לא העירה חצי מילה, הקופאית הראשית נתנה את מלוא הגיבוי לתת הרמה הזו ואני, שסך הכול חיכיתי בקופה מהירה הייתי אמורה לעמוד עם תינוק על הידיים, עם שקית ובה שלושה מוצרים ולשמוע אישה חצופה ותת רמה מקללת אותי במלוא המרץ.
אם הייתי אדם חצוף באותה המידה הייתי דואגת שהמשטרה תיטול חלק בעניין, אך אני חושבת שמן הראוי היה שהקופאית וכמובן הקופאית הראשית תעשינה סדר וצדק במקום בו יש שילוט הטוען בבירור למי מיועדת הקופה. נגרמה לי עוגמת נפש רבה, חזרתי הביתה דומעת לאחר שמעל עשרים שנה אני עורכת קניותיי בסופר זה.
אשמח מאוד לטיפולכם הראוי בנידון
עלבון סוג הנזק :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה