אי התאמה במוצר |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
ישיר |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בצעתי הזמנה היום, 25/10/2012. בעת ביצוע ההזמנה, סימנתי כי יש להתייעץ עמי אם אין את המוצר, ורוצים לתת לי מוצר חלופי. למרות זאת, במקום חומצה שהזמנתי, הגיע מנקה אסלות. זו לא חומצה, ואין לי מה לעשות עם זה. בסביבות השעה 20.00 באותו ערב, פניתי למוקד השירות של שופרסל ישיר, אך המוקדנית אמרה לי להחזיר את המוצר בקניה הבאה. שאלתי אותה אם אפשר להחזיר בעוד חצי שנה, כי איני קונה בשופרסל ישיר על בסיס קבוע, אך היא אמרה שלא. בקיצור, היא לא נתנה מענה לבקשתי. נותרתי עם טעם מר מן הקניה.
מס' תעודת משלוח: 26000057207
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|