פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי התאמה במוצר נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
ישיר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בצעתי הזמנה היום, 25/10/2012. בעת ביצוע ההזמנה, סימנתי כי יש להתייעץ עמי אם אין את המוצר, ורוצים לתת לי מוצר חלופי. למרות זאת, במקום חומצה שהזמנתי, הגיע מנקה אסלות. זו לא חומצה, ואין לי מה לעשות עם זה. בסביבות השעה 20.00 באותו ערב, פניתי למוקד השירות של שופרסל ישיר, אך המוקדנית אמרה לי להחזיר את המוצר בקניה הבאה. שאלתי אותה אם אפשר להחזיר בעוד חצי שנה, כי איני קונה בשופרסל ישיר על בסיס קבוע, אך היא אמרה שלא. בקיצור, היא לא נתנה מענה לבקשתי. נותרתי עם טעם מר מן הקניה.
מס' תעודת משלוח: 26000057207
עוגמת נפש סוג הנזק :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה