פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פגיעה בשמה הטוב ל רשת שופרסל בשל יחס משפיל כלפי לקוחות!!!b נושא התלונה:
אלמליח עמירם שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏29 ‏נובמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
א.ג.ד נכבד/ה ,
שלום רב, שמי עמירם אלמליח לקוח מזה שנים של רשת שופרסל , ברצוני להביע את תדהמתי והגועל שנתקלתי בו הערב בשופרל דיל מערב ראשון לציון .
מדובר במחיר מופקע ולא מתואם בין המחיר שנקוב על המוצר לבין המחיר שנקוב בקופא ,
תיאור המעשה הוא כך :
לאחר הקנייה בדקתי את החשבונית את המוצר שקניתי ונתקלתי להפתעתי במחיר מופקע ולא מתואם בין המוצר החשמלי שרכשתי שנקוב בו 30 שח לעומת המחיר שנקוב בחשבונית 80 שח , נגשתי לברר זאת אצל הקופאית הראשית , היא יצרה קשר אם מנהל מחלקת חשמל בשם "איציק" , נאמר לו לגשת לקופא על מנת לברר פשר תקלה זאת , תשובתו שיגש אלי הלקוח אין לי זמן .
נגשתי למחלקת חשמל על מנת לברר מה פשר הטעות הוא לא היה במקום , נאלצתי להמתין ולבזבז את זמני לאחר יום עבודה ,לאחר קריאות של העובדת במחלקה , הגיע מר "איציק" ושאל בהתפרצות והתנשאות וחוסר יחס של בן אנוש ואני מצטט הטבטאות "מה הבעיה " ביקשתי את כספי בחזרה עקב טעות של הרשת הנ"ל הרים את קולו וגרם לי להתבטא בצורה לא נעימה וקרא לי לשמות גנאי ובנוסף איים עלי שאם יש לי אומץ שאני יחכה לו מחוץ לשופרסל ושם נוכל לפתור את הבעיה באלימות .
עלבון ו סוג הנזק :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה