פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל פוגע ומחפיר מצד מנהל הסניף נושא התלונה:
אזולאי נטלי אזולאי שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏08 ‏ינואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
מורד הגיא 100 כתובת:
כרמיאל קניון לב כרמיאל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בשעות הערב נכנסנו אני ובעלי לסניף כאשר ביקשנו לשלם על שלושה פריטים בקופה הראשית (יש לציין שנוהל זה נהוג בסניף הנ"ל כאשר יש מספר פריטים מועט ).לצידנו עמד מנהל הסניף כאשר הוא נישען בעייפות על אחת הקופות הקרובות ומנהל שיחת חולין עם אחד מעובדי הצוות.לאחר כמה דקות של המתנה לקופאית הראשית שהיתה עסוקה עם לקוח אחר פנה לבעלי המנהל בכינוי "אח שלי" ואמר - יש לך שם עוד קופות נוספות כאשר למעשה רק שתי קופות היו פעילות עם תורים ארוכים של אנשים ממתינים.אז ביקש בעלי אם אפשר לפתוח קופה נוספת תןך כדי הליכה לכיוון הקופות הפעילות.המנהל בהה במבט מזלזל וממושך לכיוון בעלי כאשר נעצרתי וש.אלתי אותו אם הכל בסדר איתו...בתשובה הוא ענה -איתי הכל בסדר ..אצלך הכל בסדר ??! אז אמרתי לו שהתנהגותו לא הולמת למנהל סניף.בנתיים השארנו את הפריטים בדרכנו החוצה ואז מנהל הסניף צעק לעברי : "יאללה יאללה תתחילי להרגע "בניפנוף ידיים מזלזל ומעליב לעברנו .בעלי ניגש אליו וביקש שיוריד את הידיים אז ענה לו המנהל -למה מי אתה בכלל ?! יאללה יאללה סעו סעו מפה.. ובאמירה מאיימת ןתנועות ידיים צעק לעברי -את עובדת פה בפוטו געתון לא?!(יש לציין שאני עובדת מזה שש שנים בחנות פוטו געתון בקומת הסופר ועד היום הייתי היני משפחתי ומקום עבודתי לקוחות קבועים בסניף הנ"ל)התנהגותו של מנהל הסניף היתה פוגעת מאיימת וביריונית התנהגות שאינה הולמת למנהל סניף.יש לציין שבארוע נכחו לקוחות רבים ועובדים שהיו המומים .אני ומשפחתי לעולם לא נדרוך שוב בסניף שופרסל קניון לב כרמיאל.
עוגמת נפש סוג הנזק :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה