פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוכר הקצביה שגנב ממני ועבד עליי בעיניים במחיר נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏17 ‏מרץ ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שופרסל שלי קניון גנים פ"ת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום

היום קרה לי מקרה שלא האמנתי שאפילו בקצביה בסופר יכול לקרות. רציתי לקנות בשר טחון והתלבטתי לגבי הכמות, הכל תלוי במחיר.
ראשית, המוכר בקצביה שיקר לי שהמחיר תלוי בכמות- עד שלא אמרתי לו איזו כמות אני מעוניינת לקנות הוא לא הסכים לומר לי מה המחיר לקילו 1. איפה נשמע דבר כזה? אני כל הזמן עושה קניות ופעם ראשונה שמסרבים למסור לי מחיר עד שאני מוסרת כמות. הסברתי למוכר השקרן כי הכמות תלויה במחיר (היום במצבינו הכלכלי במדינה, מה לעשות, אין אפשרות אחרת). התשובה שקיבלתי מהמוכר: קילו טרי עולה 70 ש"ח, קילו מיושן עולה 60 ש"ח. עשיתי כמובן את החשבון בראש ואם ההפרש הוא 10 ש"ח, ברור שאני אקנה את הטרי אבל רק חצי קילו. כי זה יקר.

אחרי שהוא כבר טחן את הבשר הבחנתי בשלט על הקצביה "קילו בקר מיושן 39.99 ש"ח". חשכו עיניי, לא האמנתי שהוא שיקר לי בפרצוף. אמרתי לו שיש פה שלט של 40 שח ושאלתי למה הוא שיקר לי, המוכר התחיל לגמגם כמובן ואמר לי "אני אמרתי לך את המחיר המלא". לשאלתי "האם המוצר הזה נמכר לאיזשהו לקוח ב 60 ש"ח?" כמובן שהתשובה היא לא.
הייתי צריכה באותו רגע לזרוק לו את הבשר, לקרוא למנהל ולעשות בלאגן. אבל מה לעשות, אני בנאדם טוב מהשורה, כנראה בגלל זה הקצב החליט שהוא רוצה לעבוד עליי. מה שהכי מעניין אותי זה מה הקצב תכנן לעשות ב 20 ש"ח שהוא תכנן לגנוב לי, במידה והייתי מחליטה לקחת את המיושן? לקחת את ההפרש לכיס? או שמא אלו הן הנחיות חברת הענק, שממש צריכה לגנוב לי 20 ש"ח, שופרסל.

אין ספק שלסניפי שופרסל לא אכנס יותר לעולם, ואדאג שגם כל מכריי לא יכנסו לסניף זה, אלא אם אקבל תגובה הולמת ופיצוי הולם.
זה ביזיון מהמדרגה הראשונה ואני מצפה לתגובה מיידית מכם וגם לפיצוי.
החלטתי בשלב הזה לא להכתים את שם הרשת כולה, בתקווה שמדובר בשוטה אחד שהחליט להרוס את שמה של החברה כולה. זו הסיבה שבשלב הזה אני לא אלך להכתים את שמכם ולהרוס את יחסי הציבור פה באיזור.

המקרה ארע בסניף שופרסל שלי בקניון גנים בפ"ת, ברח' העצמאות. ביום א 17.3.13 בשעה 13:15 +-
עלבון סוג הנזק :
תגובה הולמת + פיצוי פתרון נדרש :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה