פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביזיון מצד קופאית ומנהל הסניף נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏14 ‏מרץ ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
סניף קוגל חולון כתובת:
קוגל שלי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום שמי אודליה גולדרט, אני מלמדת מורשת בתיכון קוגל חולון. לקראת פסח העמותה איתה אני עובדת (רוח יהודית) חברה לארגון "חג שבע" שעבד עם שופרסל על תרומות מזון לנזקקים. עברתי חוויה מבזה ומשפילה בסניף "קוגל שלי" בחולון.
ביום חמישי 14.3.13 בשעות הערב, נכנסתי לסניף עם עוד קבוצת תלמידי ט' מתיכון קוגל חולון, במטרה להתרים מוצרים לחג הפסח דרך מבצע "חג שבע" :
http://gnsdigital.co.il/chag_savea/index.html

התלמידים שהתרימו היו צמאים אז קניתי להם בקבוק מים ועמדנו בקופה מהירה עד עשרה מוצרים. מלפני עמדה אישה שהיו לה הרבה יותר מעשרה מוצרים. שאלתי את הקופאית (אירינה גרז'יני) שאלה שכנראה הייתה קצת קטנונית בעיניה ושבגינה נאלצתי לשלם מחיר יקר- איך יתכן שהיא מקבלת אותה לקופה, הרי יש לה הרבה יותר מעשרה מוצרים. אירינה בחרה שלא לענות לי. שאלתי איפה המנהל פה? היא אמרה לי אני מנהלת והראתה לי שלאותה לקוחה היו אחד עשר מוצרים ושזה לא הבדל גדול. אני לא יודעת איך זה היה אחד עשר מוצרים עם עגלה מלאה. בינתיים הגיע מנהל הסניף (הרולד מימוני) ואמר לי שאין לו זמן לדבר איתי כי הוא רק הגיע. הוא לא ממש אמר- הוא צעק עליי . אני והתלמידים שבאו להתרים נעלבנו. אחר כך הוא צעק מי אחראי על הילדים פה. אז אמרתי שאני -ניסיתי לדבר איתו יפה והוא לא היה מוכן לשמוע, בתנועת יד אלימה הוא גירש אותי ואת התלמידים מהסניף. יצאתי בתחושת ביזיון קשה. אם הייתי לקוחה רגילה, הייתי נפגעת, אבל מעבירה לסדר היום. אבל באתי להתרים, לעזור למשפחות אחרות עם התלמידים שלי, תלמידה אחת בכתה אחרי המקרה. אני מרגישה חובה לדווח. זאת הייתה התנהגות שרחוקה מחסד או אפילו מכבוד אנושי בסיסי. אני חושבת שמפעל בסדר גודל של שופרסל לא אמור לאפשר התנהגות כל כך משפילה.
בברכה,
אודליה גולדרט
עוגמת נפש סוג הנזק :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה