פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה להחזר כספי+עוגמת נפש נושא התלונה:
רון רחל שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏21 ‏מרץ ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
שופרסל ישיר(קניה באינטרנט) סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שמי רחל רון ת.ז 036671428 ואני לקוחה קבוע שלכם אני מבצעת רכישות
דרך האתר של שופר סל ישיר ובנוסף מבצעת קניות בסניפי הרשת שבאזור
מגורי, יש לי הרבה מה להגיד לגבי הקניות שמגיעות דרך ההזמנה באתר
אך אני מעדיפה להיות ממוקדת במקרה שקרה בתאריך 20-21 בחודש מרץ
אני בצעתי רכישה דרך האתר בתאריך ה-20 לחודש והמשלוח הגיע יום למחרת כפי שנקבע ה21 לחודש, שהמשלוח הגיע בצעתי בדיקה רגילה שיש התאמה בין החיוב למוצרים שקבלתי וגיליתי שחוייבתי במוצר שהזמנתי אך הוא לא היה במשלוח(עשיתי מס' בדיקות לראות שאני לא טועה)
המוצר הוא "לילי מגבוני נייר טישיו צבעוני" בעלות של 14.89 ש"ח
כבר יום למחרת התקשרתי לשירות הלקוחות והבטיחו שיחזרו אליי ולא חזרו ככה היה למשך שבוע אני מתקשרת ומבטיחים שיחזרו אליי ולא חוזרים האמת התייאשתי ורשמתי תלונה באתר של שופרסל וגם לא חזרו
אליי ועכשיו הגעתי לכאן לאתר תלונה ואני מקווה שזו התחנה האחרונה.
האמת שאני מרגישה בושה וזה לא הענין של הכסף מדובר בשירות
מינימלי ללקוח אני קונה אצלכם המון ובלא מעט כסף וזה השירות שאני מקבלת פשוט בושה וחרפה ואני באמת מקווה שהשירות ישתפר ותלמדו מזה לעתיד.
בנוסף הערה בונה וחשובה שאני מזמינה מוצרים ובהערות רושמת שהפרי או הירק יהיה חזק ויפה אז אם אין כזה שלא יביאו ולא ישלחו מוצרים מקולקלים בגלל זה אני הפסקתי לקנות פירות וירקות דרך האתר
כי כנראה אין התייחסות להערה פשוט מביאים וזהו.
אני מבקשת שיחזרו אליי למס' 0528450444 רחל/אלעד
עוגמת נפש סוג הנזק :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה