|
|
|
|
|
|
שרות לקוחות לא עונים בטלפון ולא אוספים מוצר תקול |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
אבן יהודה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשתי טאבלט של קאיה ברשת שופרסל דיל. נאמר לי שהשרות הנו מול סניף שופרסל בו נרכש המכשיר. קאיה אוספים המכשיר ממנו ומחזירים אליו. סגן מנהל הסניף ביקש שלא אשאיר אצלו את המכשיר כיוון שמניסיונו אף אחד לא באמת יגיע לאסוף אותו והציע לי לעמוד מול קאיה ישירות.
בטלפון של קאיה אין מענה מזה שבועיים ואף לא חוזרים להודעות שאני משאיר במשיבון שלהם.
אני עובד עם הטאבלט במכירות ומזה שבועיים אני מושבת בעבודה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
תיקון המכשיר לאלתר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
שופרסל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|