פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפליה בשירות לקוחות נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
היום ביום שני 20/05/2013 בשעה 10 בבוקר לערך נכנסתי לסניף שופרסל דיל במתחם מת"מ חיפה לרכוש 13 פריטים שהיו ברשימת הקניות שלי. לאחר שאספתי את המצרכים, נעמדתי בתור מאחורי אדם עם כ30-40 מצרכים, לאחר שהעמסתי את המצרכים שלי על המסוע והמתנתי בסבלנות לאדון שייסים, הגיע תורי.
או אז, הקופאית הסבה את תשומת ליבי לכך שהקופה הי קופה מהירה ל10 פריטים בלבד! וכאשר ציינתי שהאדון שלפניי העביר פי 2 לפחות מוצרים ממני היא הסבירה שהאדון קיבל אישור מההנהלה ולי אין אישור כזה.
מיותר לציין את עוגמת הנפש מכך שבבואי לקופה של שופרסל דיל איני שווה ככלל האדם.
מיותר לציין שהנושא יילקח לעו"ד לבדיקת תביעה או אפילו תביעה ייצוגית בנושא היות ומסופקני שזהו המקרה הראשון.
עלבון סוג הנזק :
פתרון שישמרו לעצמם היות ולא אקנה אצלהם יותר פתרון נדרש :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה