פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות משלוחים נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏06 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
רשת שופרסל דיל, צומת קרית אתא כתובת:
מפרץ חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביצעתי את הקנייה בחנות הנ"ל בשעה 16.00, לפי נוהל של החברה המשלוח היה אמור לצאת בשעה 17.00. אני גרה במרחק של מטרים ספורים מן החנות, אך יכולה להבין כי הזמנת המשלוח יכולה לקחת זמן. המתנתי בסובלנות עד שעה 21.00 ופניתי לחנות על מנת לברר איפה המשלחוח. העבודת, שענתה לי, החזיקה אותי על קו כ- 10 דקות ובסופו של דבר ניתקה את הטלפון ללא תשובה כלשהי. חזרתי שוב פעם ענתה אותה העובדת ללא נימוס וללא הכבוד, ובלי בדיקה ענתה לי כי משלוח יגיע עד שעה 21.30. בשעה 22.00 המשלוח לא היה אצלי, פניתי שוב ענתה עובדת אחרת וניסתה לבדוק מול משלוחן איפה הוא נמצא, אך לטענתה, לא הצליחה להשיגו. ברגע שביקשתי למסור לי טלפון של המשלוחן היא סירבה לבצע זאת. העובדת הבטיחה לחזור אלי עם התשובה רק ברגע שאיימתי לבטל את כל העסקה. בסופו של דבר המשלוח הגיע ב 22:45.
אני מאוד מאוכזבת משירות שקיבלתי בחנות זו ויותר אני לא אחזור לבצע קניות בה
יעילות השירות, ותגבור כוח אדם בימי הלחץ פתרון נדרש :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה