גביה מופרזת באמצעות תלושי תו הזהב. |
נושא התלונה: |
יום שישי 14 אפריל 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
שופרסל ביג ראשון לציון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביום שישי האחרון נסעתי לי לסניף "שופרסל ביג" בראשון לציון (זה שבמרכז עם דן דיזיין והום סנטר, במזרח) הקניות יצאו 270 ש"ח ויש הגשתי את התו האלקטרוני של תו הזהב שקיבלתי לפסח. לתדהמתי, פתאום ראיתי, לאחר מעשה, כי היתרה שלי היא כ58 ש"ח. שאלתי את הקופאית לפשר העניין ואז היא נזכרה להגיד לי כי הכרטיס שווה שם רק 90% מערכו. אין לי בעיה עם זה שהתלוש שווה שם פחות, אבל לא להודיע לי על כך?! היא אמרה לי שזה רשום על הכרטיס, ומתברר כי זה אכן רשום, באותיות קטנות, אבל אם הייתי יודע - הייתי משלם באשראי! למה לי לזרוק לפח 30 ש"ח? הרי אני עושה קניות כל שבוע בסניף שופר סל רגיל שליד הבית שלי, ועכשיו אני אשלם לו באשראי במקום להינות מהתווים. פשוט חוצפה ממדרגה ראשונה, חובה להודיע על כזה דבר לפני.
אני רוצה החזר של 30.06 ש"ח בתלושים או שיחזירו לי את היתרה הראשונית ואני אשלם להם באשראי. בנוסף, פיצוי קטן יהיה הולם לאור המקרה החמור.
מס' חבר סופרכארד: 221434704 מס' כרטיס תו הזהב: 7204101104682906
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר של 30.06 ש"ח או שיקחו ממני כסף במקום התלושים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|