פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביה מופרזת באמצעות תלושי תו הזהב. נושא התלונה:
‏יום שישי ‏14 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שופרסל ביג ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שישי האחרון נסעתי לי לסניף "שופרסל ביג" בראשון לציון (זה שבמרכז עם דן דיזיין והום סנטר, במזרח) הקניות יצאו 270 ש"ח ויש הגשתי את התו האלקטרוני של תו הזהב שקיבלתי לפסח. לתדהמתי, פתאום ראיתי, לאחר מעשה, כי היתרה שלי היא כ58 ש"ח. שאלתי את הקופאית לפשר העניין ואז היא נזכרה להגיד לי כי הכרטיס שווה שם רק 90% מערכו. אין לי בעיה עם זה שהתלוש שווה שם פחות, אבל לא להודיע לי על כך?! היא אמרה לי שזה רשום על הכרטיס, ומתברר כי זה אכן רשום, באותיות קטנות, אבל אם הייתי יודע - הייתי משלם באשראי! למה לי לזרוק לפח 30 ש"ח? הרי אני עושה קניות כל שבוע בסניף שופר סל רגיל שליד הבית שלי, ועכשיו אני אשלם לו באשראי במקום להינות מהתווים. פשוט חוצפה ממדרגה ראשונה, חובה להודיע על כזה דבר לפני.
אני רוצה החזר של 30.06 ש"ח בתלושים או שיחזירו לי את היתרה הראשונית ואני אשלם להם באשראי. בנוסף, פיצוי קטן יהיה הולם לאור המקרה החמור.
מס' חבר סופרכארד: 221434704 מס' כרטיס תו הזהב: 7204101104682906
כספי סוג הנזק :
החזר של 30.06 ש"ח או שיקחו ממני כסף במקום התלושים פתרון נדרש :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
חני פרנקל, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
נציגת מחלקת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח והפניה טופלה מולו באופן אישי.
אנו מודים למר אשכול על הפנייה.
תגובה:
בתגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה