פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
14 ימים לתגובה!?!?!? נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏06 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
אני כתבתי אליכם מכתב תלונה, לפי נהלי האתר, אתם מחוייבים לחזור אלי תוך 14 ימי עסקים. עברו 22 ימי עסקים ואף אחד לא התקשר או שלח מייל!.
זו חוצפה ואני למדתי את הלקח על החברה שלכם והחלטתי לא לקנות יותר בחנויות הרשת.
יש לי חצי חינם ומגה ליד העבודה ששם אני קונה את מצרכי מאז המקרה, החלטי לא לדרוך יותר בהיפרנטוים ושופרסלים למינהם.
אני מבקשת לבטל את הסופרכארד.
אין צורך להתקשר.
תודה עינת
עלבון סוג הנזק :
לשיקולכם פתרון נדרש :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
חני פרנקל, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
ניסינו להשיג טלפונית את הגברת פריאל מספר פעמים והשארנו לה הודעות.
נשמח לעמוד לשירותה של גברת פריאל בכל עת.
תגובה:
בתגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה