פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בלקוחות החברה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏23 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
חנות אימפריה סניף לב תלפיות כתובת:
תיאור הבעיה:
החנות פתוחה לקונים למרות שלמעשה חסרים בה מוצרים רבים. יש בלאגן גדול ללא כל יד מכוונת. אין את מי לשאול על מוצרים. הדבר נמשך זה זמן רב ולמעשה פותחים חנות אשר למרות הבעיות הללו אין כל יחס הולם ללקוחות החברה, דבר שבא לידי ביטוי במקרה החמור מאוד בו נתקלתי: בזמן הגעתי למעדניה החלבית הגיע אחד הפועלים למוכרת(בשם תמרה) עם 10 בגטים טריים . המוכרת לא הסכימה לתת לי כל שירות עד אשר אחרון העובדים יקבל את הממרח אותו ביקש על הבגטים אותם חתכה. כשהסבתי את תשומת ליבה לאחר מספר דקות לכך שיש קונים הממתינים לעזרתה היא הגיבה "אין מה לעשות גם העובדים צריכים הפסקה". לאור עוגמת הנפש הרבה הלכתי ישר לקופות ללא השלמת הקנייה. כשהתלוננתי בקופה הראשית הלכה הקופאית לבדוק את העניין וחזרה מבלי לתת לי שום התייחסות. אני מזועזע מהתייחסות עובדיכם ללקוחותיכם הנאמנים. ספק אם אפקוד שוב סניף של הרשת שלכם.
מתן הבהרה ופיצוי הולם לנסיבות המקרה. פתרון נדרש :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
חני פרנקל, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
נציגת מחלקת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח והפניה טופלה מולו באופן אישי.
אנו מודים למר פוגל על הפנייה.
תגובה:
בתגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה