פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כנראה שהם לא מבינים. המשך שלישי לאותה תלונה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
שופרסל ביג ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
למי שלא הבין, אני רוצה להציג את הדרישה שלי:
לשלם להם 270 ש"ח שמגיע להם ולקבל בחזרה את ה300 ש"ח תלושים ששילמתי.
חשבון פשוט מעיד על 10% הפרש.
הם מוכרים את התווים בהנחות גדולות מכך בהרבה ואף לי הוצע בעבר לרכוש אותם ב15% הנחה.
אם הם פשוט היו "מוכרים" לי 300 ש"ח תלושים, ב10% הנחה, כל הצדדים היו מרוצים.
אך הם סירבו להתיחס, סירבו להקשיב, חזרו על המנטרה שאומרת שהם צודקים וזהו.
למען האמת - אותה חני העדיפה לתת לי את הטלפון של המנכ"ל מאשר לטפל בי כמו שצריך.
נכון לעכשיו זה כבר לא משנה.
אני לא רכשתי בחנות מרשת שופרסל מאז האירוע ודאגתי שגם המשפחה שלי תערוק לחצי קופה.
אני לא כותב את התלונה כי אני רוצה שחני או מישהי מנציגותיה יחזרו אלי,
אני כותב את זה כדי שאתם תדעו שהם לא רציניים,
משקרים לכם בעיניים ומגוננים על שקלים בודדים (אם בכלל) בחירוף נפש.
חצי קופה נמצא במרחק של כ10 קילומטרים ממני.
כלומר כ10 ש"ח במונחים של מחיר הדלק.
בשביל 10 ש"ח אני מעדיף לרכוש במקום נקי יותר, מסודר יותר זול יותר ושירותי הרבה יותר.
את הנשמה שלי לא יקנו כל כך בזול.

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
חני פרנקל, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
פנייתו של מר אשכול טופלה במחלקת קשרי לקוחות בעבר. תגובה:
בתגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה