פרטי התלונה

תלונות טבריה

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול קנס לא הוגן נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
רחוב הירדן 100 כתובת:
רשות החנייה העירונית סניף חברה:
תיאור הבעיה:
זו תלונת המשך הנוגעת לרשות החנייה העירונית של טבריה שחזרה עליי עם תשובה בנוגע לדוח חנייה שקיבלתי בעת ביקור בעיר בתחילת חודש מאי רק עכשיו (מעל 5 חודשים...) וזאת בנוסף לאחר שפרסמתי תלונה באתר בתחילת ספטמבר. וזה סיפור המקרה עם תוספת עדכנית:
בחודש מאי הוזמנו (בעלי ואני) לערב יחידה המילואים בעיר טבריה. יום לאחר מכן טיילנו בעיר היפה והנחנו את מכוניתנו ברחוב הפרחים ליד השוק. כשחזרנו הופתענו לגלות דו"ח חנייה על שמשת המכונית שכן ידענו שחנינו במקביל לשפת חנייה אפורה (למכתב אליהם צירפנו תמונה מהזירה המוכיחה את טענותינו). מבט מדוקדק יותר גילה לנו כי מאחורי שפת החנייה האפורה מסתתרת שפת חניה נוספת בצעי כחול-לבן שמחייבת תשלום בעבור החנייה. פנינו לרשות החנייה של טבריה במכתב רשום בתאריך 6.8.07 (הספקנו להתחתן בינתיים), רשות החנייה לא ענתה לנו אז החלטנו להעלות באתר נפלא זה את תלונתנו שנענתה בתשובה לקונית כי יחזרו אלינו בקרוב... כנראה כי העניינים בטבריה מתנהלים באיטיות מסורבלת שכן רק אתמול קיבלנו מכתב תשובה אשר דוחה את טענותינו ודורש מאיתנו לשלם את הקנס בעוד יומיים (להם מותר לחכות 5 חודשים....) ברצוני להדגיש כי אני נאבקת בהחלטה זו מכיוון שאין היא צודקת והיא אכן נעשתה בתום לב. היחס המזלזל של עיריית טבריה בתיירים שמגיעים לבקר בה יגרום לנו לשקול בעתיד ביקורים חוזרים בעיר וחבל שכך.
הייתי שמחה לצרף לכם את התמונה המוכיחה שהחנייה נעשתה בתום לב ותוך הטעייה של העירייה שלא דאגה לסימון ברור וחד משמעי.
כולי תקווה כי הפעם עיריית טבריה לא תפתור אותנו מעל דפי האתר בתשובה לקונית שהם "כאילו" מטפלים בתלונה... חבל כי הם עושים שימוש ציני באתר חשוב זה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול הקנס פתרון נדרש :

טבריה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה