פרטי התלונה

תלונות פלמירה

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הנידון: מכתב תלונה וחוסר שביעות רצון עקב מקקים בחדר נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏18 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הנידון: מכתב תלונה וחוסר שביעות רצון


בתאריכים 18/10/06- 21/10/06 התארחנו במלונכם ושילמנו כ- 2000 ש"ח לזוג חצי פנסיון
במהלך חופשתנו התגלו מספר ארועים שגזלו מאיתנו הנאה במהלך החופשה .

כבר כאשר נכנסנו לחדרנו חדר 334 גילנו כי החדר מסריח מאוד מאוד מסיגריות .

למרות זאת איוררנו את החדר במשך כל תקופת השהיה .

לא דיי בכך ביום השני התגלו מספר של מקקים שחורים ומגעילים אשר הסתובבו בחדרנו
באיזור גב המיטה המזרן והשידות .

מיותר לציין כי חרקים אלו הם חרקים דוחים שגרמו לנו להיגעל לישון הן בחדר והן באיזור
המיטה .

התקשרנו לקבלה על מנת להחליף חדר אך המלון היה בתפוסה מלאה ואמרו כי ישלחו
משהו שיטפל בבעיה .

אכן הגיע משהו לחדר וריסס את החדר בתרסיס נגד מקקים מיותר לציין כי גם ככה החדר היה מסריח
מסיגריות עכשיו התלווה לחדר ריח חריף של ריסוס שלקח שעות ארוכות עד שהתנדף.

אנני מבין איך מלון ברמה של 4 כוכבים מרשה לעצמו לא לשמור על ניקיון חדריו
אני בטוח כי במידה והמלון היה מתוחזק ברמה סבירה לא היו מופיעים בחדרנו מקקים
או חרקים כאלו ואחרים .

בנוסף מלון אשר מכבד את עצמו דואג לחדרים ללא עישון מה שלא בוצע
במקרה הנ"ל.

מיותר לציין כי המקרה הנ"ל פגם בחופשתנו עד מאוד וניגרמה לנו עוגמת נפש רבה הן מהחדר
המסריח והן מהמקקים השחורים והדוחים שרק לראות אותם גורמים לצמרמורת ולגועל
שכן כל לילה ישנו בפחד שהם יעלו עלינו.

פשוט ביזיון!!!

אשמח לקבל תגובה מהירה לכל האמור במכתב זה.

בברכה

אייל חבר
עוגמת נפש סוג הנזק :

פלמירה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה